Аналітика

«Укрпошта»: «зламати стереотипи і почати заробляти». Чи може державний бізнес в Україні бути успішним?

Новий час диктує свої правила: змінюються формати бізнесу, змінюється споживач і його потреби. Необхідність підлаштовуватися під тенденції ринку, що розвивається, – питання виживання для більшості компаній: і державних у тому числі.

Але, кажучи відверто, чи багато в Україні державних підприємств, які здатні успішно конкурувати з приватним бізнесом? Звично, що держсектор у нашій країні аж надто складно піддається будь-якій модернізації, продовжуючи нести на собі важкий відтінок стандартів Радянського Союзу.

Побувавши на прес-конференції з генеральним директором компанії «Укрпошта», яка відбулася 27-го лютого в приміщенні Українського будинку зв’язку, ми ще раз мали змогу переконатися: державний бізнес в Україні може бути успішним, він може заробляти і бути затребуваним, але він також потребує підтримки і розуміння.

У рамках зустрічі з журналістами представники «Укрпочти» на чолі з Ігорем Смілянським поділилися стратегією національного поштового оператора на 2017-й рік.

Стратегія передбачає триразове зростання бізнесу протягом найближчих 5 років. Головна умова – зацікавленість держави в цьому зростанні.

03-03 укр

Читайте також: «Стратегія« Укрпошти »- це щось набагато більше, ніж стратегія звичайного підприємства». Які цілі ставить перед собою компанія в 2017 році?

  •  
  •  

Напишіть коментар