Новини

«Укргазвидобування» замовило реклами в ЗМІ на майже 10 млн грн

ПАТ «Укргазвидобування» за результатами тендеру замовило у ТОВ «Сігма Уа» рекламних послуг на 9,95 млн грн. Йдеться про виготовлення і розміщення в українських ЗМІ матеріалів «соціально-освітнього характеру»

Зокрема на строк до літа 2019 року ПАТ «Укргазвидобування» замовив виготовлення і розміщення в українських ЗМІ інформаційних матеріалів соціально-освітнього характеру, що пов’язані зі стратегією «Укргазвидобування» і розказують про стан розвитку газовидобувної галузі та про застосування сучасних технологій у видобутку природного газу.

Видання зазначає, що найдорожчим є розміщення хвилинних PR-сюжетів у програмі «Вікна-новини» о 22:00 по буднях на телеканалі СТБ, яке коштуватиме 273 тис грн. за сюжет.

Серед друкованих та інтернет-медіа найвищий тариф у «Новое время»: 127 тис. грн за внутрішню шпальту тижневика та 14 тис. грн за лонгрід на сайті nv.ua. Спецпроект в ефірі «Бізнес радіо» обійдеться у 22 тис грн. за п’ятихвилинний випуск.

Ціна угоди дорівнює очікуваній вартості закупівлі у 9,95 млн грн.

За повідомленням сайту «Наші гроші», ТОВ «Сігма УА» належить Денису Лазуренку, Олександру Горлову і Ярославу Плошку. Останні двоє разом з Олександром Смірновим також володіють ТОВ «Табаско Гроуп» і ТОВ «Табаско Ворлдвайд» (рекламне агентство «Tabasco»), повідомляє видання.

Усі п’ять конкурентів пропонували на 5-11% нижчі ціни, проте їх із різних причин відхилили.

Читайте також: В Києві відбувся інвестиційний саміт на «$300 млн»

  •  

Напишіть коментар