Новини

Український стартап презентує маркетплейс для плодоовочевого ринку

Уже через півтора місяці розробники планують на його базі запустити повноцінний маркетплейс. Про це розповів Максим Кулик, засновник стартапу.

FreshBot – це комплекс рішень для моніторингу цін на свіжу продукцію в режимі реального часу по всьому світу, а також реалізації продукції на експорт в один клік.

Для цього розроблено додаток для OS Android, в якому зашиті стандарти по кожному виду продукції. Другий етап — це веб-платформа, на якій також доступна митна статистика і прогнозування ціни.

Третій етап – це запуск b2b маркетплейсу та екосистеми всередині сервісу між покупцями і продавцями, іншими гравцями свіжого ринку.

Засновник FreshBot підраховує, що потенційних користувачів його платформи в усьому світі близько мільярда. Приблизно 580 млн – це кількість фермерських господарств. Ще півмільярда – супутні компанії (брокерські, транспортні, страхові, фінансові).

«Наша мета – створити професійний маркетплейс для свіжого ринку. До цих пір було дуже багато таких спроб, але наскільки я знаю, жоден проект не торгує в режимі онлайн овочами і фруктами. Навіть Amazon, Alibaba торгують тільки на локальному ринку», – розповідає Кулик.

Свій маркетплейс український розробник обіцяє незабаром презентувати на одній з найбільших галузевих виставок в Мадриді.

«Ми хочемо стати «фейсбуком» для фермерів та інших учасників ринку свіжої продукції, з якого б вони починали свій день», – додав Кулик.

Читайте також: Інвестори вирішили вкласти в українські стартапи € 2,5 млн

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар