Новини

Український ринок рітейлу набирає оберти

Після 2-х років застою, український роздрібний ринок знову почав розвиватися. Позитивна динаміка спостерігається з початку 2016-го року. Вихід франчайзингових зарубіжних і українських моделей підтверджує цей факт.

У поточному році в Україну зайшли такі бренди як Converse (США), Steiff (Німеччина), Tezenis, Atos Lombardini, Isabel Garcia (Італія), KIWI (Туреччина) і Ravin jeans (Єгипет). Не відстають від них і українські торгові марки: Miracle Me, Kids Republic, Goldi. ProStor, ATБ Watsons та Eva також знаходяться в переліку українських рітейлерів, що швидко розвиваються.

Сплеск активності роздрібного ринку в Україні відмічають як представники бізнесу, так і різного роду аналітики в сфері фінансів та економіки. Так, наприклад, Дмитро Ануфрієв – партнер департаменту фінансового консультування компанії Deloitte – заявляє, що, навіть не зважаючи на кризові тенденції в економіці країни, ринок роздрібної торгівлі набирає темпи. Також, за прогнозами компанії Ukrainian Trade Guild, у 2017 році в Україні введуть у експлуатацію кілька нових торгових точок, загальна площа яких складе 400 тисяч квадратних метрів.

Читайте також: «Ельдорадо»: скільки коштує новий образ?

  •  

Напишіть коментар