Новини

Український маркетинговий стартап Signalayer привернув посівні інвестиції від Digital Future

Стартап Signalayer, заснований три роки тому і в якому працюють всього три людини, займається створенням інструменту для b2c-маркетологів, що допомагає істотно скоротити маркетинговий цикл продуктів. Дане рішення маркетологи можуть використовувати для тестування і управління інструментами залучення аудиторії на сайтах, такими як спливаючі підказки, пуш-повідомлення, бічні панелі і інші інструменти.

Творці інструменту стверджують, що їх рішення стане в нагоді тим, хто запускає кампанії на десятках різних сайтів одночасно і на різних мовах.

Вартість річного контракту з Signalayer коливається від $ 30 тис. до $ 50 тис. Клієнтами компанії вже є TVG, Betfair, Brandpoint і Loblaws.

Читайте також: СЕО Chevron і Exxon стурбовані впливом «торгової війни» на світову економіку

  •  

Напишіть коментар