Інтерв'ю Вибір редакції Українська макроекономіка

Цінності Wicor Group – незмінні, оскільки базуються на повазі та вдячності кожній людині, яка працює для нашої компанії та заради її майбутнього

Франциска Чуді, власниця сімейного бізнесу Wicor/Weidmann у четвертому поколінні, про справжні цінності компанії, які не змінюються упродовж багатьох десятиліть, про значення особистого розвитку, професійні надбання, а також, про честь і гідність кожної людини.

Wicor Group – сімейна компанія з багаторічною історією успіху, яка представлена в Україні двома потужними виробничими підприємствами – Weidmann Malyn Paper Mill, Weidmann Malyn Insulation Components. На український ринок компанія вийшла за часів незалежності, інтегрувавши сюди цінності основної компанії та нарощуючи технічні потужності в Україні.

Першим проектом у Wicor для Франциски Чуді як раз і було налагодження та розвиток підприємства в Україні. І той рівень, на який пані Франциска вивела підприємства у Малині, говорить сам за себе. Саме про те, як швейцарські цінності були адаптовані в Україні в ексклюзивному інтерв’ю розповіла Франциска Чуді.

: Компанії Wicor Group вже понад 40 років. Пані Франциско, розкажіть, будь ласка, з чого почався ваш сімейний бізнес? Хто створив компанію? Які основні продукти були у компанії на початку, і які основні етапи розвитку пережило підприємство?

Ф. Чуді: У 1877 році Ганс Генріх Вайдманн, молодий 25-річний чоловік, купив старий міський водяний млин в Рапперсвілі, що у Швейцарії, і перетворив його на картонну фабрику. Спочатку він успішно виробляв та продавав продукцію для книжкових друкарських машин та для текстильного сектора, а пізніше, так само і для електротехнічного сектору (прес-форми та пресовані частини з саморобних пластмас). Після його смерті компанія почала занепадати. У 1923 році мій прадід Жан Чуді, конкурент, заручившись фінансовою підтримкою друзів, придбав цю компанію. Він доручив керівництво своєму молодому сину, Гансу, який за фахом був інженером з паперової промисловості. Згодом молодому хлопцю вдалося вивести занепалий Weidmann на той рівень, який був у компанії до її купівлі.

Крім того, за його керівництва було розроблено пресований трансформаторний щит, який сьогодні є базою для ізоляції нафтоналивних трансформаторів (йдеться про галузь електричних технологій).

Він також почав виробляти пластмаси за такою технологією, яка сьогодні активно використовується в медичній галузі. Після його смерті у 1968 році мій батько Фелікс почав процес інтернаціоналізації нашої компанії.

: Ви більше 16 років очолюєте сімейний бізнес. Чи було таке рішення Вашим особистим, чи, можливо, воно було прийнято Вашими батьками?

Ф. Чуді: Це було нашим спільним рішенням, а його прийняли через кілька років після того, як я приєдналася до команди компанії на посаді працівника, що відповідає за корпоративний розвиток. Також я керувала новоствореним на той час ринком електричних технологій азіатсько-тихоокеанського регіону.

До речі, мій перший проект у компанії – це встановлення та розвиток співробітництва з Україною!

: Пані Франциско, ви маєте юридичну освіту і свою кар’єру починали в галузі права в компанії Lenz&Stähelin. Чому ви обрали саме юриспруденцію? Що саме спонукало Вас до такого вибору?

Ф. Чуді: Коли я закінчила середню школу мені було 19 років, і я не була впевнена у своєму професійному виборі. Мені, молодій жінці у сімдесятих роках, не було на кого рівнятися, але я дуже хотіла досягти професійного успіху. На той час кар’єра адвоката передбачала дуже гарні перспективи, зокрема, можна було приєднатися до світу бізнесу і стати його частиною.

: Розкажіть, чи допоміг Вам особисто досвід роботи у юриспруденції у прийнятті важливих бізнес або управлінських рішень, наприклад, у розв’язанні складних ситуацій?

Ф. Чуді: Як адвокат я могла брати участь у багатьох переговорах з людьми різного віку, професійного статусу або національності. Таким чином, я здобула досвід у тому, як знаходити компроміс у складних ситуаціях. Це неодноразово допомагало мені під час багатьох дискусій з клієнтами або діловими партнерами по всьому світу, а також часто ставало у нагоді у вирішенні непорозумінь з колегами або співробітниками.

: Інженерія, зокрема, трансформаторна промисловість, не зовсім типова галузь для жінок. Чи було важко починати роботу в цій галузі?

Ф. Чуді: Я навчалася у середній школі, яка спеціалізувалася на математиці та точних науках, тому я добре володіла цими предметами, тож я не типова жінка (посміхається) – на щастя, на фоні мого професійного розвитку…

: Розкажіть, будь ласка, про цінності компанії Wicor Group 140 років тому? Чи змінилися вони до сьогодні?

Ф. Чуді: Я переконана, що вони залишилися незмінними, оскільки базуються на повазі та вдячності кожній людині, яка працює для нашої компанії та заради її майбутнього. Крім того, як наш засновник Ганс Генріх Вайдманн, так і я, разом з колегами, поділяємо віру в те, що лідер має бути взірцем для своїх співробітників, і у словах, і у вчинках.

: Вони змінилися?

Ф. Чуді: Як я вже говорила, не дуже, їх просто треба було дещо адаптувати до глобалізованого світу та сучасних суспільних переконань.

: Чи вдалося Вам реалізувати такі ж цінності в Україні?

Ф. Чуді: Так, звичайно, завдяки нашим довіреним українським лідерам, відданим співробітникам та відкритому спілкуванню у компанії.

: Розкажіть, будь ласка, про діяльність Wicor Group в Україні.

Ф. Чуді: Паперова фабрика Weidmann у місті Малин та фабрика Weidmann з виробництва ізоляційних матеріалів виробляють практично всі продукти нашого портфоліо для клієнтів із сектору електричних технологій, яких ми забеспечуємо трансформаторною арматурою, ізоляційними компонентами, крепорним та спеціалізованим папером для промислового використання, наприклад, для виробництва шпалерів.

: На якому етапі розвитку компанії ви прийняли рішення зайти в Україну?

Ф. Чуді: Ми розпочали співпрацю з Малинським паперовим комбінатом незабаром після того, як Україна стала незалежною, а потім поступово, крок за кроком, взяли на себе відповідальність і почали розвивати місцеві заходи, інвестувати у нове обладнання та переносити виробничі процеси із Швейцарії в Україну. Ми зробили це для того, щоб стати ближчими до наших клієнтів в Україні та країнах СНД, щоб створити виробничий вузол у Східній Європі, доповнюючи наші інші вузли у Західній Європі (Швейцарії, зокрема), Північній Америці та Азії.

: Якою Ви бачите Wicor Group через 10 років? Які довгострокові цілі Ви собі ставите?

Ф. Чуді: Наша компанія продовжуватиме бути провідним інтегрованим постачальником рішень для спеціалізованих продуктів та послуг в енергетичних секторах. Ми будемо продовжувати розвивати наш бізнес у галузі медичних технологій, де ми спеціалізувались на розробці та промисловому виробництві інноваційних виробів з пластмаси. Також ми плануємо розвиватися у виробництві мікрофібрилізованої целюлози та суміжних продуктів.

: У Вас досить активне суспільне життя: Ви є членом ради директорів багатьох компаній та організацій. Що надихає Вас брати участь у всіх цих проектах?

Ф. Чуді: Ну…я дуже допитлива і не можу сказати ні, коли просять допомогти… (сміється). Серйозно кажучи, я роблю це, коли бачу можливість полегшити та поліпшити економічну або політичну ситуацію нашої компанії або стати ще кращим лідером, навчившись у інших.

: Які Ваші особисті цінності?

Ф. Чуді: Я – оптиміст. Я вірю у найкраще в кожній людині та дуже швидко пробачаю, забуваю і рухаюсь далі. Я не люблю і відкидаю все підроблене і фальшиве. Навіщо на таке взагалі витрачати час та гроші? Чому я маю витрачати час і гроші, інтегруючись у це?

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

  •  
  •  

Напишіть коментар