Новини

Toyota планує розширити виробництво, знизивши вартість транспортних засобів на водневому паливному елементі

Toyota Motor Corp подвоює свої інвестиції в автомобілі на водневому паливному елементі, розробляючи недорогі, масові легкові автомобілі і позашляховики, і просуваючи технологію в сферу автобусів і вантажівок, щоб домогтися економії за рахунок масштабу.

Toyota запустила процес модернізації для наступного покоління свого водневого паливного елемента Mirai (FCV), очікуваного на початку 2020-х років.

Творець Prius, першого в світі масового «екологічно чистого» бензино-гібридного автомобіля в 1990-х роках, говорить, що він може популяризувати FCV, почасти, роблячи їх більш дешевими.

«Ми збираємося перейти від обмеженого виробництва до масового виробництва, скоротити кількість дорогих матеріалів, таких як платина, використовувана в компонентах FCV, і зробити систему більш компактною і потужною», – сказав Йосікадзу Танака, головний інженер Mirai, в інтерв’ю з Reuters.

Toyota планує поетапне впровадження інших моделей FCV, в тому числі ряд позашляховиків, пікапів і комерційних вантажівок, починаючи приблизно з 2025 року, повідомило джерело зі знанням планів автовиробника.

Автовиробник відмовився коментувати конкретні майбутні плани по приводів продуктів. Але вони розробили прототипи FCV для невеликих транспортних засобів доставки і великих вантажівок на основі моделей, які вже перебувають в експлуатації, оскільки Tesla Inc розробляють свій комерційний напівпричіп із заземленням.

«Ми збираємося використовувати якомога більше деталей з існуючих легкових автомобілів та інших моделей у вантажівках на паливних елементах», – сказав Икуо Ота, менеджер по новому бізнес-планування проектів паливних елементів в Toyota. «В іншому випадку ми не побачимо переваг масового виробництва».

Читайте також: Цукерберг втратив близько 17 млрд доларів через негативні прогнози

  •  

Напишіть коментар