Новини

ТМ «Боржомі» «оживила» етикетку в рамках новорічного промо

Раніше стартувала новорічна кампанія бренду під девізом «Свято, щоб # Боржомити», ТМ «Боржомі» розробила додаток для нестандартних новорічних поздоровлень, яке засноване на технології доповненої реальності.

Додаток дозволяє записати інтерактивну листівку, використовуючи одну з трьох святкових фільтрів-масок, а потім – поділитися відео-Селфі в соціальних мережах або надіслати другу в будь-якому зручному мессенджері. «Ми йдемо в ногу з часом і нашими споживачами, слідуючи останнім трендам в цифрових технологіях, в тому числі розвиваючи напрямок віртуальної і доповненої реальності, – каже Оксана Панкина, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. – Вперше в історії бренду ми «оживили» етикетку нашої продукції, щоб кожен зміг відправити не просто листівку або повідомлення з привітанням, а живе відео-побажання, ділячись реальними емоціями, передаючи інтонацію, відтінки голосу для близької людини». Щоб скористатися новим сервісом потрібно всього лише придбати барвисту баночку або пляшку «Боржомі» з новорічної серії і завантажити додаток на свій смартфон. Після цього навести камеру на оленя і слідувати його інструкції, щоб створити свій унікальний віртуальний сюрприз для рідних і близьких. Говіркий олень Borjomi вже доступний для iOS і Android, скачати його можна за допомогою QR коду на баночці або ж за такими адресами: App Store, Google Play. Технологію доповненої реальності в новорічних привітаннях використовували також WOG і Coca-Cola.

Читайте також: Компанія Apple майже дійшла до завітної позначки

  •  

Напишіть коментар