IT і електроніка Інтерв'ю

Тільки знання й досвід можуть робити людей успішними, володіючи потрібними знаннями, можна досягти неймовірних висот

Ілля Даниленко, СЕО TeachMeCash, розмірковує про глобальні виклики в освітній галузі у нинішньому світі, ділиться з досвідом роботи у сфері навчання: Ілля як професіонал переконаний, що якісна освіта має стати доступною всім бажаючим у будь-якій точці світу й незалежно від соціального статусу.

: Ілле, під девізом вашої компанії «Вчися й заробляй» ви гарантуєте, що кожен може заробляти на знаннях. Як це пов’язано з вашим стартапом — TeachMeCash?

І. Даниленко: Так, усе правильно: «Вчися й заробляй» — девіз не тільки компанії, а й мій власний. Ще з часів початку кар’єри я переконався, що тільки знання й досвід можуть робити людей успішними, байдуже, скільки грошей у тебе є на виході. У ХХI столітті, володіючи потрібними знаннями, можна досягти неймовірних висот.

Цей девіз проходить червоною ниткою через усі символи моєї компанії: наприклад, ДНК. Змінюючи концепцію навчання, змінюючи сферу онлайн-освіти на краще, ми хочемо змінити те, як мислять люди, щоб виростити з них успішних фахівців. Ви безперечно чули про ДНК бідності. Так ось, ми тут, щоб усе змінити.

Я готовий поділитися знаннями з клієнтами TeachMeCash, щоб допомогти скоротити їм шлях до успіху, а це заощадить багатьом тривалі роки навчання й роботи.

: Як ви прийшли до ідеї створення інноваційної платформи? Було це питання попиту чи ваше внутрішнє бажання поліпшити якість освіти?

І. Даниленко: Я працюю в сфері онлайн-освіти не перший рік. Ми починали з курсів. Точніше, мої друзі й колеги займалися розробкою онлайн-курсів, а я брав на себе маркетинг.

Після декількох злетів і падінь я переконався, що на ринку існують дві проблеми, які зростають занадто швидко, щоб точкові рішення могли бути ефективними:

  1. Розробники освітніх онлайн-програм не завжди мають актуальні й конкретні дані, які дають змогу бути в курсі мінливих потреб платоспроможних клієнтів.
  2. Люди, які хочуть учитися, не завжди знають, де вони можуть отримати якісну освіту й досягти реальних результатів.

TeachMeCash стане універсальним вирішенням цієї проблеми. Як аналітичний центр, ми надаватимемо компаніям-партнерам найактуальніші дані по вибірках, визначених заздалегідь. Це дасть їм змогу створювати потрібні курси, для яких монетизація не буде проблемою. Водночас прості люди, такі як ми з вами, зможуть використовувати аналітику в особистих цілях. Наприклад, наші батьки не знали, що ІТ будуть настільки затребувані сьогодні. А ми, можливо, навіть не здогадуємося, що буде в тренді через 5-10 років. Наше завдання — аналізувати й робити прогнози, щоб люди були готові відповісти на питання: «Куди я піду вчитися?» або ж «Куди підуть учитися мої діти?».

Нам відкривається нова ніша — EdTech analytics technology. А це і нові можливості, і робочі місця, і data-driven підхід до вирішення всіх проблем.

До всього сказаного зазначу, що експерти прогнозують наступну фінансову кризу, про яку ми писали в останньому прес-релізі для Yahoo Finance. Революція в освіті, нова ніша й наша платформа, зокрема, — це те, що допоможе пройти через цю кризу без утрат.

: Розкажіть, будь ласка, про ту нішу, яку ви зайняли й розвиваєте зараз? Аналітичні технології в EdTech — про що це?

І. Даниленко: Існує високий попит на дані як із боку клієнтів, так і з боку замовників. Проблема використання даних досі невирішена, тому якість онлайн-освіти не найвища, адже програми не завжди чітко таргетовані — це і про мій особистий приклад з курсами. Іншими словами, дуже часто ви не отримуєте того, за що платите, а отримані знання застарілі або ж не релевантні вашим запитам.

Розробники програм страждають не менше користувачів. Адже те, над чим вони трудилися, не окупається, так як немає клієнта, готового платити гроші за курс чи додаток.

Разом із командою аналітиків та розробників ми створили платформу, яка навчає людей і збирає дані шляхом опитувань. Наші аналітичні центри обробляють інформацію, і вона виходить на ринок онлайн-освіти. Чому analytics technology? Ми створили унікальну авторську платформу, яка допомагає нам обробляти терабайти даних із різних куточків планети, при цьому все конфіденційно, ми повністю GDPR compliant. В плюсі залишаються всі — і розробники освітніх програм, і наші клієнти, і ми самі. Зазначу, що всі три сторони постійно розвиваються, допомагаючи зростати всій індустрії освіти, яка масово переходить в онлайн: цілі університети вже пропонують отримувати онлайн і дипломи, і наукові ступені, і МВА.

: Як ви оцінюєте майбутній потенціал EdTech і конкретно вашої ніші?

І. Даниленко: EdTech-сфера стрімко зростає: якщо 2015 року обсяг ринку становив $37,8 млрд, 2018-го він досяг $216, то цього року — вже $317 млрд! Експерти прогнозують зростання ринку до $457 млрд до 2020-го, а через 5 років, тобто 2024-го, він зросте до $1 трлн.

Із кожним роком з’являється все більше освітніх технологій та інноваційних стартапів. Чим хороша ніша аналітичних технологій в освіті? Вона дасть змогу продуктам розвиватися. Зрештою, data-driven підхід уже завоював серця паблішерів, фінансистів і представників інших сфер. Аналітичні дані завжди говорять за себе, вони завжди приведуть до результату, тому я впевнений, що наша ніша сподобається людям.

Наша найближча мета — вивести продукт на ринки Азії, адже EdTech у цих регіонах зростає стрімкіше, ніж навіть в Америці чи Європі! Компанія TeachMeCash і я допомагаємо в цьому як нашим партнерам, так і клієнтам. Ми створили те, чим будемо пишатися поколіннями — проект, за який не соромно.

: Як працює ваш бізнес? Яка у вас бізнес-модель і чому люди вважають її інноваційною?

І. Даниленко: Як я вже зазначав, TeachMeCash вирішує завдання двох основних учасників ринку EdTech.

Партнерам TeachMeCash потрібна аналітика, щоб отримувати прибуток зі своїх освітніх програм. Вони платять нам за аналіз ринку й отримують від нас готову аналітику, на чому базуються їхні освітні програми.

Ми як компанія:

  • навчаємо клієнтів і ставимо питання на тему EdTech, бачення майбутніх професій і маркетингу. І до речі, для цього не обов’язково мати освіту;
  • отримуємо від вас відповіді й обробляємо ці дані, які потім надаємо партнерам.

Наші клієнти підписуються на навчальні матеріали EdTech-сфери й навчаються, потім заповнюють наші нескладні опитувальники й діляться думками про тренди; і заробляють на цьому.

Так, ми платимо людям не просто за відповідь на питання, а за думку, що ґрунтується на реальному досвіді навчання в EdTech, щоб партнерські компанії могли використовувати ці дані при плануванні й розробці курсу.

Хочу відмітити, що вони настільки цінують експертизу респондентів, що забезпечують їм подвійний дохід в рік!

: Який ваш продукт? Що ви пропонуєте своїм клієнтам, і як ваш продукт робитиме їх освіченими й успішними?

І. Даниленко: Наш продукт — щорічна аналітична підписка на інформаційні послуги від наших кращих фахівців. Наші фахівці вивчають ринок EdTech і генерують аналітичні звіти по тематичних новинах і тенденціях для осіб, які хочуть отримати нові знання в цій галузі. Наша мета — виростити експертів, щоб вони потім могли приєднатися до нашої команди. До речі, у нас є вакансії, ми працюємо віддалено з усіма країнами світу й вітаємо всіх, хто хотів би зробити свій внесок у розвиток EdTech індустрії.

Повертаючись до підписки, зауважу, що в нас є три її види — Intention для новачків, найпопулярніша Strategy та Ambition для профі.

Продукт затребуваний широкими колами, адже всі вчаться, навіть дорослі, а концепція lifelong learning стає все популярнішою. Особливо в Азії, де існує значний розрив між соціальними верствами: у розвинених країнах усе ще процвітає бідність, і люди вирішують цю проблему навчанням в онлайн.

: Чому ви вважаєте підписку Strategy найефективнішою? У чому суттєва різниця між ними?

І. Даниленко: Усі три підписки відрізняються обсягом аналітики: хтось отримує освітні дайджести раз у квартал, хтось читає тижневики, щомісячники, щоквартальники й спілкується зі мною особисто. Як бачите, різниця в результаті: чим більш просунуту підписку вибирає людина, тим більше актуальної та проробленої інформації він отримує. До того ж, за їхні думки партнери й платять більше.

: Які ще можливості для розвитку ви пропонуєте?

І. Даниленко: Наша глобальна мета — стати консалтинговим центром із представництвами по всьому світу, а також дати можливість якісній освіті стати доступною всім бажаючим у будь-якій точці світу й незалежно від соціального статусу. Тому ми зацікавлені, щоб наші клієнти зростали й розвивалися разом із нами.

У нас є спеціальні реферальна і кар’єрна програми, що дають змогу партнерам збирати свої команди. Вони зможуть відкрити власні офіси TeachMeCash і консультувати лідерів та нових клієнтів з питань освіти й роботи з компанією. Можливості для побудови кар’єри обмежені лише вашим бажанням і баченням.

Уявіть, як було б зручно, якби ви могли прийти в консалтинг-агентство й довідатися у фахівців, куди віддати навчатися сина чи доньку, щоб через 5-7 років навчання ця професія була затребуваною, а діти були б вдячні за правильно зроблений вибір навіть через 20-30 років. Наші консультанти будуть підбирати навчальні програми, рекомендувати університети й надавати інші послуги по всій земній кулі. Я вважаю, що майбутнє за новим форматом вузькопрофільної онлайн-освіти.

Нині ми перебуваємо в процесі формування структури регіональних представництв, і в перших наших клієнтів є можливість бути першими представниками. Всього плануємо відкрити понад 1000 офісів у найближчі п’ять років.

: В яких країнах ви плануєте працювати найактивніше? Чому Азія, Індія та Південна Америка? Чому не Україна і Європа?

І. Даниленко: Ми хотіли розвиватися відразу глобально, але на підготовчому етапі виник великий попит в Азії. Попри те, що наша компанія офіційно зареєстрована в Гонконзі, наш головний офіс розташований у Києві, і ми відкриті до спілкування тут.

Мене радує глобалізація інформпросторі: адже ми тільки збираємося запускатися, а нам уже пишуть клієнти з Китаю, Гонконгу, Сінгапуру, Малайзії, Індонезії … Кожен день число потенційних клієнтів зростає.

Більше того, якщо поглянути на ринок загалом, то можна виділити три головні регіони, де EdTech розвивається, і ось їхні обсяги:

  • Азія й Китай — 137,4 млрд;
  • США — 66,8 млрд;
  • Європа — 23,4 млрд;
  • Решта світу — 89,4 млрд.

Безумовно, ми не збираємося відділятися від решти світу, починаючи з Азії. Ми так само відкриті до співпраці з будь-якою країною, однак саме з Азії ми отримуємо найбільше запитів.

: Які цілі ви плануєте досягти в найближчі кілька років? Які цілі досягнуть ті, хто приєднається до TeachMeCash?

І. Даниленко: Про цілі компанії я вже говорив раніше: ми прагнемо стати всесвітнім аналітичним центром, до якого зможуть звертатися всі бажаючі, незалежно від того, яка допомога в сфері освіти їм потрібна. Ми сприятимемо глобальній освіті населення.

Також наша мета — мотивувати людей до розвитку, до обопільного зростання, до фінансової незалежності. Адже платформа TeachMeCash — це не тільки можливість стати експертом у новій ніші швидкозростаючої індустрії, а й можливість гарно заробляти на своїх знаннях. Я завжди вірив у те, що знання — не пасив, це актив, і настав час його використовувати.

Якщо ви хочете стати частиною цього перспективного ринку і змінювати світ на краще — приєднуйтесь. Я впевнений, кожен може стати успішним і фінансово незалежним разом із нами!

: Із вашого досвіду, які спільні проблеми в Україні й Китаї?

І. Даниленко: Як людина, що роками стежила за індустрією освіти загалом, можу сказати, що громадяни з України та Китаю йдуть за освітою не заради професії, не заради інтересу, а заради так званої гарантії. І хоча в Україні ця тенденція поступово знижується, КНР усе ще захльостують кілометрові черги на Гаокао. Добре це чи погано? Вирішувати вам. Однак мені хотілося б, щоб кожна людина могла дозволити собі навчатися в будь-якій точці планети за розумні гроші, а потім будувати бізнес, ставати фінансово незалежною й не боятися за завтрашній день.

«Вимушеність» вищої освіти стає причиною того, що дорослі особи, яким по 30-40 років, перенавчаються з нуля на нові спеціальності тільки тому, що зробили помилку в молодості, вступивши до університету заради ефемерної гарантії.

Насправді гарантій немає, є лише наш досвід, наша власна експертиза. Наше бажання розвиватися й бути успішним.

Читайте також: Ведення бізнесу в Україні в період політичної нестабільності: що потрібно взяти до уваги

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
  •  

Напишіть коментар