Новини

Tesla відкликає 15 000 Model X через проблеми з гідропідсилювачем

В електромобілях Tesla Model X певного року випуску виявлені потенційні проблеми вже зустрічалися раніше. Ці проблеми можуть привести до аварії, а їх ймовірність підвищується при експлуатації машин в холодному кліматі.

Абсолютно та ж історія сталася в березні 2018 року. Тоді Tesla відкликала величезне число електромобілів, які вимагали огляду і заміни потенційно вразливих вузлів. Було відкликано 123 тис. машин, випущених до квітня 2016 року. Зараз компанія відкликає тільки близько 15 тис. автомобілів, випущених до середини жовтня 2016 року.

Як і раніше, вразливим названий вузол кріплення допоміжного електродвигуна рульового механізму з гідропідсилювачем до корпусу редуктора. Кріпильні болти вузла під впливом корозії можуть ламатися, що веде до ослаблення або повної втрати підсилювача рульового управління. Це означає, що для керування автомобілем, особливо на низькій швидкості, наприклад, при маневрах на парковці, водієві доведеться прикладати до керма значних зусиль.

За словами Національного управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) і міністерства транспорту Канади, дана проблема на практиці себе не проявила. Аварій з цієї причини не було, а всі ремонти будуть проводитися в плановому порядку за погодженням з власниками автомобілів.

Головною причиною проблеми названа дорожня сіль, якою в холодному кліматі посипають дороги. Потрапляючи на кріпильні болти вона разом з вологою руйнує кріплення. Для захисту болтів від корозії компанія буде використовувати герметик. З цього випливає, що відкликання автомобілів торкнулися власників машин в Північній Америці і Канаді. У Канаді таких виявилося 843, в Америці – 14 193.

Читайте також: Акції Tesla подорожчали до рекордних $733, капіталізація перевищила $131 млрд

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар