Новини

Темпи розвитку топових українських продовольчих рітейлерів

У період першого півріччя 20127 року на території України кількість продовольчих рітейлерів збільшилася на 229 магазинів, констатують результати аналізу GT Partners Ukraine.

Згідно зі статистичними даними в Україні діє приблизно 4300 торгові точки.

Якщо ж говорити про темпи розвитку мережі, то лідерами є:

  • АТБ – 47 нових магазина;
  • Делві – 19 магазинів;
  • Fozzy Group – 18 магазинів;
  • Лоток – 16 магазинів;
  • Наш край – 14 магазинів.

Якщо ж говорити про розвиток рітейлерів по регіонах, то лідирує захід України, друге місце сміливо утримує схід країни, бронзовим призером став південний регіон.

Якщо ж говорити про столицю країни, то несподівано Київ опинився в списку аутсайдерів, в зв’язку з дефіцитом привабливих торговельних майданчиків.

Для довідки. Щорічно в країні відкривається приблизно 200 одиниць нових торгових майданчиків, так в 2014 році – 211 магазина, в 2015 році – 138, а в 2016 – 202 магазину.

Читайте також: Спортивний рітейлер покидає російський ринок

  •  

Напишіть коментар