Новини

«Стратегія« Укрпошти »- це щось набагато більше, ніж стратегія звичайного підприємства». Які цілі ставить перед собою компанія в 2017 році?

Сьогодні, 27-го лютого, у будівлі Українського дому зв’язку пройшла прес-конференція за участі топ-менеджменту державної компанії «Укрпошта». У рамках зустрічі з журналістами Ігор Смілянський, а також – його перший заступник і керівник операційного блоку Перцовський Олександр розповіли ЗМІ про стратегію національного поштового оператора на найближчий рік.

Окрім цього, було обговорено тему підняття тарифів на поштові послуги, яка напередодні викликала жваве обговорення в пресі.

Відповідно до заяви генерального директора компанії Ігоря Смілянського, у 2017 році «Укрпошта» продовжить своєрідний процес модернізації, який стартував ще в 2016. На цей раз мова піде про оптимізацію витрат на персонал, популяризацію та вдосконалення послуг кур’єрської доставки і про можливість надання фінансових послуг. Усе це – входить до переліку стратегічних цілей поштового оператора на найближчий рік.

Також Ігор Смілянський зазначив, що на даний момент командою «Укрпошти» підготовлений Проект Закону про надання компанії ліцензії на здійснення міжнародних експрес – доставок. Найближчим часом документ буде поданий на розгляд відповідного Комітету при Верховній Раді України. Цей крок покликаний стати основою встановлення партнерства з американським сервісом Amazon.

Цитата:

На сьогоднішній день в Україні існує близько 5-6 компаній, які здійснюють міжнародну доставку. У рамках цього сегмента «Укрпошті» належить понад 70% ринку. Але, якщо говорити про експрес-доставку, сьогодні цей канал для нас недоступний: немає ліцензії. Тому є підстави стверджувати, що діяльність «Укрпошти» як державної компанії – більш зарегульована, ніж робота будь-якої компанії з приватним капіталом. (Ігор Смілянський)

Також генеральний директор державного підприємства зазначив, що сьогодні «Укрпошта» готова вийти на новий щабель розвитку, готова до конкуренції, але для цього необхідно створити рівні умови ведення бізнесу. Адже, якщо мова заходить про державну поштову службу, рівень відповідальності і політичного тиску – на порядок вищий. Яскравим прикладом того є умови взаємодії з іноземними партнерами: на сьогоднішній день «Укрпошта» може співпрацювати тільки з призначеними компаніями.

Що стосується підвищення тарифів, то в «Укрпошті» зазначають, що така необхідність викликана виключно питанням рентабельності послуг, що надаються національним оператором. Нагадаємо, що напередодні прес-служба НКРЗІ повідомила про надання дозволу українській компанії на підняття вартості пересилання карток, листів, бандеролей і замовних відправлень (поштових карток, листів, бандеролей) на 59,6%, а посилок – на 22%

Таким чином, відповідно до заяви Ігоря Смілянського, цього кроку неможливо уникнути, оскільки державна компанія не має права працювати в збиток. Якщо приватні підприємства можуть дозволити собі встановити тарифи нижче собівартості, то у випадку з національним поштовим оператором такі дії будуть розцінюватися як порушення чинного законодавства.

Читайте також: «Укрпошта» розпочинає нове життя: але не з нуля, а з мінуса

  •  

Напишіть коментар