Новини

Starbucks наростила продажі і виручила $6,7 млрд

Найбільша в світі мережа кав’ярень Starbucks за три останніх місяці наростила продажі і збільшила прибуток. Вдалим для компанії виявився і весь минулий фінансовий рік. Наростивши виручку на 7%, до $6,75 млрд за квартал, компанія зуміла збільшити її за рік до $26,5 млрд. Аналітики Citigroup прогнозують подорожчання акцій на 33%.

Зростанню продажів сприяла новинка, представлена ​​цього літа в мережі кав’ярень – холодна ванільно-вершкова кава Nitro Cold Brew. Крім того, компанія розширила програму лояльності клієнтів Rewards, доповнивши її такою опцією, як «Щасливі години». Кількість учасників цієї програми в США за останні три місяці підскочило на 15%, до 17,6 млн, повідомляється в прес-релізі компанії.

Читайте також: Starbucks будує новий магазин виключно для самообслуговування

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар