Новини

Starbucks і Alibaba співпрацюватимуть

Згідно з повідомленнями ЗМІ, Starbucks Corp і компанія електронної комерції Alibaba Group Holding Ltd мають намір об’єднати зусилля з доставки кави, оскільки роздрібний торгівець кави прагне позбутися від спаду продажів на колись екстрауспішному китайському ринку.

Цей крок слідує відразу після натяків на початку цього місяця, зроблених колишнім виконавчим головою Starbucks Говардом Шульцем, який припустив, що зв’язок із засновником Alibaba мільярдером Джеком Ма може бути «вже на горизонті».

Офіційне оголошення про угоду буде зроблено пізніше на цьому тижні, повідомляє Wall Street Journal в понеділок. Starbucks відмовився від коментарів.

Квартальні продажі Starbucks в Китаї знизилися на 2% за квартал, що закінчився 1 липня, що є різким відхиленням від 7-процентного зростання за той же період роком раніше.

Підвищена конкуренція з боку швидкозростаючих конкурентів, таких як Luckin, яка вже відкрила більше 660 торгових точок в 13 містах Китаю з моменту офіційного запуску в січні, також чинила тиск на діяльність Starbucks на китайському ринку.

Читайте також: Китайська компанія Huami придбала Zepp

  •  

Напишіть коментар