Новини

Стали відомі цифри найбільшого злому клієнтських даних

Мережа готелів Marriott постраждала від масивних хакерських атак, які розпочалися в 2014 році і лише в 2018 році компанія повідомила про це громадськості. 71 мільйон доларів були отримані в якості страхових відшкодувань. 383 мільйони гостей піддалися втручанню в особисту інформацію, починаючи від паспортних даних та контактної інформації, закінчуючи даними банківських карт. Компанією було запропоновано клієнтам вільне членство в службі моніторингу персональної інформації WebWatcher.
Варто зауважити, що виручка компанії практично не змінилася і склала 5 мільярдів доларів. Акції Marriott впали на 1%.

Читайте також: Хакерські атаки для Facebook можуть вилетіти у “копійку”

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар