Новини

Стали відомі причини масового збою в ПриватБанку

По всій Україні останнім часом надходили скарги на роботу “ПриватБанку”. Українці не можуть зняти свої кошти, або ж оплатити покупку з карти в режимі онлайн. Не працюють банкомати, термінали самообслуговування, неможливо провести оплату в POS-терміналах, тощо.

Спочатку в мережі вийшла версія, що все сталося – через регламентнi роботи. Паніка клієнтів дійшла до самих висот та Інна Музичук випустила, в зв’язку з цим, офіційну заяву. Вона заспокоїла клієнтів та запевнила, що всі роботи проводять саме для їх зручності і безпеки. На каналах зв’язку сталася аварія, але все знаходиться під повним контролем.

На даний момент були підключені резервні канали для того, щоб сервіс працював як і раніше. Скарги на роботу “ПриватБанку” надійшли з Києва, Луцька, Одеси та Полтави. Повідомляється, що збій в роботі вже вдалося усунути, та клієнти можуть спокійно користуватись послугами банку.

Читайте також: ПриватБанк запускає систему платежів за допомогою відбитка пальця

  •  

Напишіть коментар