Новини

Sony прагне до стабільності в бізнесі

Новий виконавчий директор Sony Corp розширює межі бізнесу компанії в сфері виробництва розважального контенту, проте на даний момент, схоже, уникає прямої конкуренції з такими гігантами, як Apple Inc і Netflix Inc.

Компанія минулого тижня оголосила про угоду в розмірі $2,3 млрд c EMI Music Publishing, а генеральний директор Кенішіро Йошида сказав, що зосередиться на зборі стабільного прибутку від реалізації музики, фільмів та інших видів інтелектуальної власності.

СЕО Sony Кенішіро Йошида

Угода зробила Sony найбільшим в світі музичним видавцем в індустрії, яка знайшла нове життя на потокових сервісах, таких як Spotify. Але на даний момент Sony робить небагато, щоб активізувати свою гру в Голлівуді, де вона відстає від великих студій, і де Apple, Amazon.com і Netflix борються за домінування на потокових платформах.

«Я не думаю, що ми повинні прагнути будувати платформи свого рівня або конкурувати з іншими», – сказав Йошида журналістам минулого тижня. «Ключовим елементом нашої стратегії є те, як ми можемо вижити в даній ситуації».

Його стратегія – хороша новина для давніх інвесторів, які спостерігали, як Sony за останні кілька років намагалася отримувати вигоду зі збиткових проектів. У 2017 році Sony зареєструвала майже $1 млрд збитків від свого кінобізнесу.

Читайте також: Uber і Waymo співпрацюватимуть в розробці автопілота

  •  
  •  

Напишіть коментар