Новини

Snapchat оновлює свої правила в сфері розміщення політичної реклами

Напередодні виборів 2020 року компанія Snapchat за аналогією з Facebook вирішила створити бібліотеку політичної реклами. Дії спрямовані на те, щоб користувачі не були дезінформовані відомостями із зовнішніх країн. У бібліотеці Snapchat буде відображатися інформація хто оплатив рекламу, її охоплення і скільки вона коштувала. Архіви створені за 2018 і 2019 роки і користувачі в реальному часі можуть бачити всю інформацію про будь-яку рекламу. У вересні компанія запустила новинний канал для дебатів 2020 року, тому витрачає багато ресурсів, щоб користувачі не піддавалися неправдивій інформації з зовнішньополітичних джерел.

Читайте також: Принц Саудівської Аравії інвестував $ 250 млн. в Snapchat

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар