Новини

Skyscanner підписав договір з японським монополістом

Сервіс від європейських розробників для пошуку і придбання авіаквитків у мережі Skyscanner був проданий китайській компанії China’s Ctrip за рекордні 1,4 мільярда доларів. Про це повідомляє іноземне періодичне видання The guardian. У поточний період сайт обслуговує 60 мільйонів активних користувачів щомісяця і доступний у більш, ніж 30 країнах світу. У січні 2016-го року на торгах у США вартість шотландського сервісу досягла показника в 1,6 мільярда доларів.

Важливо, що нинішня команда Skyscanner буде продовжувати роботу в колишньому режимі: співпраця з японським конгломератом не вплине на внутрішню структуру організації. Операцію обіцяють закрити до кінця 2016-го року.

Нагадаємо, що Ctrip.com International Ltd. була заснована в 1999 році в Шанхаї. Станом на сьогодні комерційна організація є провідним постачальником туристичних послуг у масштабах світового туристичного ринку, включаючи розміщення, бронювання квитків, транспортні пакетні тури і управління корпоративними поїздками. Ринкова капіталізація Ctrip виросла більш, ніж у 30 разів з моменту її лістингу на фондовій біржі NASDAQ у 2003 році. У 2014 році загальний дохід корпорації вже склав 1,3 мільярда доларів.

Читайте також: Google Flights: новий сервіс, нові можливості

  •  

Напишіть коментар