Новини

Сінгапурська морська індустрія продовжує відновлюватися

Великий вплив на зростання Сінгапуру в останні роки зробила боротьба морської промисловості за виживання. Проте, лідери галузей не роблять ставку на повернення до «днів слави» найближчим часом.

Даний сектор економіки, поряд з фінансовим сектором вищого класу, став ключовою складовою економічних перетворень Сінгапуру в лідируючу світову економіку з моменту здобуття незалежності від британського колоніального правління в 1965 році і джерелом національної гордості. Але обвал цін на нафту в 2014 році привів до втрат тисяч робочих місць, декількох дефолтів і мільярдів доларів реструктуризації боргу.

Тепер, коли ціни на нафту піднімаються, сектор повертається до життя. 28,3-відсоткове зростання виробництва в морському і інженерному секторі в червні був найбільшим з березня 2014 року.

Проте, компанії Сінгапуру готуються до тривалого періоду одужання. Експерти і інженери, які обслуговують бурові установки в водах Південно-Східної Азії, просунулися вперед і можуть не побажати повертатися на нижчий рівень заробітних плат.

Банкіри все ще неохоче надають кредити. І ціни на нафту відновилися занадто швидко для компаній з розвідки і видобутку нафти.

«Ми розглядаємо відновлення як більш поступовий етап з ризиком того, що більшість нових перемог є низькими або нульовими в маржинальними розрізі», – сказав Аджай Мірчандані, керівник відділу дослідження ASEAN в JP Morgan. «У найближчому майбутньому ми не повернемося до Попереднє рівню».

Kim Heng Offshore and Marine Holdings, яка надає бурові установки і володіє верфями. Під час спаду вони скоротили свою робочу силу на третину, скоротив зарплату на 10-20 відсотків і продали близько семи барж.

Читайте також: Прибуток Caterpillar в умовах торговельних тарифів

  •  

Напишіть коментар