Новини

SEC відхилила пропозицію Нью-Йоркській біржі про альтернативу традиційному IPO

Комісія з цінних паперів і бірж (SEC) відхилила пропозицію Нью-Йоркської фондової біржі (NYSE) про створення нового типу прямого лістингу, який дозволив би компаніям залучати капітал.

Зараз компанії можуть ставати публічними за рахунок прямого лістингу, однак не мають змоги залучати додатковий капітал. Пропозиція NYSE передбачає, що продавати акції зможуть не тільки акціонери, але і самі компанії.

Відмінність прямого лістингу від традиційної моделі IPO полягає в тому, що компанії не випускають нові акції, а значить, не залучають новий капітал. Замість цього акціонери отримують можливість продавати належні їм папери на відкритому ринку в рамках менш формальної процедури на відміну від тієї, якою зазвичай керують інвестиційні банки. При традиційній моделі IPO компанії повинні користуватися послугами андеррайтерів, щоб продати акцію і залучити грошові кошти.

Нова гібридна модель передбачає, що компанії можуть випускати нові акції, званими первинними, які можна негайно продати учасникам ринку в перший день торгів. При цьому такий процес не виключає продаж акціонерами належних їм, або вторинних, акцій.

Першою компанією, яка використала метод прямого лістингу на Нью-Йоркській фондовій біржі, стала Spotify, яка вийшла на публічний ринок в минулому році. Раніше в поточному році її приклад наслідувала компанія Slack. Оскільки компанії не залучили додатковий капітал в ході розміщення акцій, на їх балансі повинно було знаходитися достатньо коштів, щоб викликати інтерес у інвесторів на біржі.

Читайте також: NYSE запропонувала дозволити залучати капітал за рахунок прямого лістингу

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар