Новини

Sanpower і Beijing Tourism Group хочуть придбати франшизу MsDonald’s у Китаї

 

sanpowerДві китайські компанії, Sanpower і Beijing Tourism Group, підтвердили чутки про те, що вони подали спільну заявку на купівлю франшизи MsDonald’s у Китаї.

За даними BBC, представник компанії Sanpower Цзоу Янь завив про те, що його компанія будує все більше торговельних центрів, відвідувачі яких можуть насолоджуватися покупками у них. «І McDonald’s допоміг би нам покращити наші магазини», – розповів Цзоу Янь.

Нагадуємо, що американська корпорація ресторанів швидкого харчування кілька місяців тому оголосила про те, що планує реорганізувати свій бізнес у Китаї, перевівши його у франшизу. У довгостроковій перспективі світова мережа ресторанів швидкого харчування хоче перевести у франшизи 95% усіх своїх ресторанів у світі.

Прямий конкурент MsDonald’s Yum Brands (компанія володіє KFC і Pizza Hut) теж оголосила про плани реструктуризувати свій бізнес у Китаї, щоправда, шляхом виходу на IPO (первинне розміщення акцій планується провести у 2017 році).

Як пише BBC, компанії взялися за реорганізацію ведення бізнесів через активну конкуренцію дешевших мереж швидкого харчування.  Для Китаю це особливо актуально, бо саме тут, крім питань ведення бізнесу, ще необхідно зосередитись на безпеці харчових продуктів.

Sanpower Group Co Ltd. – китайська компанія, основним фахом якої є управління активами і ведення інвестиційних компаній у сфері – виробництва електроніки, розробки програмних продуктів, логістиці, ринку нерухомості.

Beijing Tourism Group Co., Ltd. – міжнародна компанія, що працює в галузі туризму, розважальних послуг, громадського харчування, транспортних перевезень, лізингу, постачання нафтопродуктів.

Читайте також: McDonald’s запропонували продати свої ресторани в Китаї за 3 мільярди доларів

  •