Новини

Розворот Netflix: стрімінговий сервіс придумав спосіб наростити аудиторію

Призначена для користувача база стрімінгового гіганта Netflix в США, здається, досягла свого піку. У цих умовах керівництво компанії зробило висновок, що обзавестися новими глядачами в Індії легше, ніж в Америці, і розширює репертуар для неангломовних країн.

У міру того, як загострюється конкуренція на ринку відео за запитом і ростуть бюджети на створення оригінального контенту, а база передплатників в США, здається, навіть не думає збільшуватися, стрімінговий гігант Netflix починає рішучу боротьбу за глядача за двома основними напрямками: з одного боку, намагається зміцнити свої позиції в рідних Сполучених Штатах, а з іншого – урізноманітнити каталог відеоматеріалів серіалами і фільмами, які припадуть до душі користувачам за кордоном.

У 2020 році Netflix збирається випустити 130 сезонів неангломовних серіалів. На хвилі успіху таких хітів як іспанський «Паперовий будинок» або бразильський «Однодумці» головний директор Netflix з розвитку контенту Тед Сарандос заявляє, що число країн, для яких на сервісі будуть виходити матеріали їхньою власною мовою, буде збільшено з 17 до 30. Також в цьому місяці він оголосив про чотири міжнародні проекти, включаючи зйомки в Ісландії і Мексиці. Крім того, у вересні компанія розкрила плани випуску щонайменше десяти оригінальних серіалів для Південної Кореї.

Кроки в рамках нової стратегії допомогли корпорації пом’якшити падіння доходів, через якого капіталізація Netflix з липня скоротилася на 21%. На наступний ранок після публікації звітності за третій квартал біржовий курс акцій підскочив на 5%. Стрімінговий сервіс не досягає цільових показників зростання аудиторії в Сполучених Штатах вже другий квартал поспіль: цього разу замість очікуваних 800 000 нових передплатників фактичний показник зупинився на більш скромній позначці в 500 000.

Представляючи квартальні результати, Сарандос зазначив, що за минулий рік через посилення конкуренції подорожчало і виробництво контенту, – в середньому на 30%. Цілком ймовірно, що така цифра здивувала навіть гендиректора Ріда Хастингса.

При цьому сервіс все ж прагне захистити свої лідируючі позиції на ринку США напередодні запуску абсолютно нових стрімінгових платформ від Disney, Apple і NBCUniversal. Перші два пропонують підписки за $6,99 і $4,99 відповідно, і змагатися з ними за цінами Netflix просто не в змозі. Однак він націлений на те, щоб за свої гроші глядач отримував максимум вражень. Компанія сподівається підвищити привабливість свого сервісу завдяки безлічі оригінальних фільмів і в той же час хоче відмовитися від ряду нових серіалів, з якими довгий час намагалася наростити глядацьку аудиторію.

Читайте також: Netflix почав втрачати своїх клієнтів

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар