Новини

Розроблений у Києві сервіс залучив $1,2 млн інвестицій

Стартап з українським корінням PromoRepublic залучив 1.2 мільйон доларів інвестицій.

Така інформація надійшла від співзасновників проекту – повідомляє ресурс новин inventure.

PromoRepublic – програма, яка допомагає бізнесу створювати ефективний контент для соціальних мереж. Центральний офіс PromoRepublic знаходиться в місті Гельсінкі (Фінляндія), у той час як офіс розробки, де і створювалася ця програма, розташований у столиці України – у місті Київ.

За словами одного із співзасновників стартапу Макса Печерського, рекламний контент, який використовують багато компаній (зокрема – для просування свого бізнесу у соціальній мережі Facebook), недостатньо високої якості. З такою проблемою, як правило, стикаються представники середнього і дрібного бізнесу. Дотримуючись такої тенденції, підприємства роблять помилкові висновки стосовно того, що Facebook не є продуктивним майданчиком для реклами.

“Мета команди стартапа – повернути Facebook у маркетингові плани бізнесу за допомогою шаблонів, автоматизації та ШІ”, – підкреслив він.

Читайте також: Найбільші угоди 2016: які тенденції панують на українському ринку M&A?

  •  

Напишіть коментар