Новини

Роздрібний ринок України подає слабкі ознаки життя: інші давно в «топі»

У розвитку ринку роздрібної торгівлі України та світового роздрібного ринку спостерігається кардинальна несхожість. У той час як останній активно розвивається, український тільки в 2016 році почав демонструвати якісь зрушення. На перспективи розвитку світового сектора і стан справ вітчизняного пролила світло українська компанія Deloitte, яка надає послуги в сферах аудиту, оподаткування, управлінського консалтингу та корпоративних фінансів.

Згідно з даними аналізу, який провела компанія Deloitte, обсяг доходів 250 найбільших світових роздрібних компаній в 2015 фінансовому році в сукупності збільшився на 5,2%, дотягнувши до $ 4,31 трильйонів.

Найбільш привабливим сегментом продовжує бути реалізація товарів масового споживання. Продуктові мережі лідирують зі значним відривом як за обсягом виручки так і за своєю кількістю.

Лідерами в рейтингу найбільших рітейлерів є американські компанії – у 6 з 10 прописка Сполучених Штатів.

Місце найбільшої мережі роздрібної торгівлі світу вже не перший рік поспіль займає американський гігант-рітейлер Wal-Mart. Компанія функціонує в 30 світових країнах і за підсумками 2015 фінансового року її профіт дорівнював з $ 482,130 мільйонів.

У перший раз в десятку найбільших рітейлерів увійшов інтернет-магазин Amazon. І, навпаки, випала з рейтингу топ-10 німецька мережа Metro Group, магазини якої також представлені на українському просторі. У списку немає жодної компанії з Центральної та Східної Європи.

Відносно України, вітчизняні рітейлери не увійшли в топовий список 250 – ти найбільших роздрібних світових мереж.

«На відміну від глобальних тенденцій, український роздрібний ринок відчув пожвавлення тільки в 2016 році, продемонструвавши незначне зростання товарообігу. Але купівельна спроможність споживачів в Україні залишається все ще на низькому рівні, особливо на тлі західних країн. Саме тому в високотехнологічні рішення рітейлери в Україні інвестують неохоче. Все ж глобальні тенденції знаходять відображення і у нас, хоча і в значно меншій мірі і з деяким запізненням. Найближче до глобальних трендів онлайн і омніканальні рітейлери, що використовують Інтернет, зокрема соціальні мережі, для просування своїх товарів, і які прагнуть якомога швидше виконувати замовлення своїх покупців », – проккоментувала Ольга Шамрицька, лідер сектору оптово-роздрібної торгівлі компанії Deloitte в Україні.

bUygGeDyn0s

Читайте також: Соусовий бізнес: що відбувається з виробництвом в Україні?

  •  

Напишіть коментар