Новини

Російський телеканал RT позбавили акредитації на законодавчому рівні в США

Російський державний телеканал RT, відомий раніше як Russia Today, позбавили акредитації на законодавчому рівні в США, визнавши даний телеканал іноземним агентом, втручання якого в президентські вибори США підтверджено фактами і вже доведено.

Представники галереї кореспондентів радіо і телебачення, що займаються наданням дозволу доступу ЗМІ до Конгресу США, заборонили акредитацію журналістів телеканалу, назвавши неприйнятним присутність «псевдожурналістів» в Конгресі США.

Рішення  приймалося в комітеті Конгресу, за яке проголосували одноголосно.

Для довідки. Телеканал RT, державне агентство новин Росії «Супутник» – обвинувачені в участі «гри на результат» президентської кампанії США, втручання довели спецслужби США.

Цікаво знати, що галерея Радіо і телебачення США надає акредитацію журналістам в Конгрес.

Нагадаємо, що в РФ схвалили поправки в законі про іноземних агентів. Тепер закордонні ЗМІ прирівняли до іноземних агентів. Даний закон відразу ж підписав президент РФ.

Читайте також: Злиття AT&T і медіаконгломерату Time Warner знову відклали

  •  

Напишіть коментар