Новини

Російський слід, або Рішення за Конгресом США

За повідомленням CNN, в двох американських штатах (Мічиган і Вісконсин) платні рекламні оголошення, які були націлені на певні демографічні групи, розмістили представники РФ на майданчику соціальної мережі «Фейсбук» під час проведення президентських виборів в США. Всі ці заходи вплинули на результати обрання президента Америки.

Посилаючись на свої джерела видання повідомляє, що саме в штаті Мічиган і Вісконсин результати голосування мали вирішальне значення для перемоги Трампа, а до вибору людей підштовхувала реклама на «Фейсбук», яка точно формулювала розкол і пропаганду антимусульманських настроїв в суспільстві. У серії оголошень використовувалися сучасні маніпуляційні технології.

Раніше Марк Цукерберг заявив, що для захисту демократії в США і для захисту виборчого процесу, готовий співпрацювати з Конгресом і готовий до передачі всіх наявних даних про купівлю реклами на майданчику «Фейсбук».

Нагадаємо, метою досліджень є отримання не тільки правдивості результату перемоги Трампа в президентських виборах, а й інформація про те, чи отримала Росія якісь преференції або допомогу від партнерів Трампа, а також вплив і втручання Росії у виборчий процес американського президента.

Конгрес США призначив публічні слухання на 1 листопада 2017 року за участю представників Facebook, Google і Twitter по так званій «російській справі».

Для довідки. Під час президентських виборів в США виборці зі штату Мічиган проголосували на користь Трампа на 10,7 тисяч голосів, ніж за Хілларі Клінтон.

Якщо ж говорити про результат голосування в Вісконсині, то перемогу Трамп отримав з перевагою в 22,7 тисячі голосів.

Сумарна перевага в голосуванні завершилася за Трампом на 1%, що досить важливо для нього.

Читайте також: Український стартапний проект Rentberry підкорив США

  •  
  •  

Напишіть коментар