Новини

Реклама мережі ОККО визнана дискримінаційною

Індустріальний гендерний комітет з реклами спільно з ГО «Українська асоціація маркетингу» в зв’язку зі скаргою Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних» визнала дискримінаційної відеорекламу мережі автозаправних станцій ОККО.

Зокрема, визнано, що ця реклама порушує вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про рекламу» та статті 5 Стандарту «недискримінаційної реклами за ознакою статі».

Також Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення звернулася до Госпродпотребслужби з проханням вжити відповідних заходів реагування, передбачені чинним законодавством.

«Ми сподіваємося, що замовник цієї ганебної дискримінаційної вульгарною реклами, яка демонструвалася по багатьом центральним телеканалам, буде покараний і це стане уроком для всіх рекламодавців. У сучасному світі, де взаємна повага є наріжним каменем цивілізованого суспільства, вдаватися до такого роду реклами означає не поважати всіх своїх клієнтів, як жінок, так і до чоловіків », – переконана глава Ліги захисту прав жінок Олександра Голуб.

Читайте також: СБУ прийшла з обшуками до власника автозаправок ОККО

  •  

Напишіть коментар