Новини

“РБК” заплатить штраф за заподіяння шкоди діловій репутації

Періодичне бізнес-видання “РБК” оштрафували на 390 тисяч рублів. Рішенням Арбітражного суду Москви позов компанії “Роснафта” до інформаційного ресурсу був задоволений частково. Окрім грошового відшкодування, журналісти “РБК” також зобов’язані видалити статтю під назвою “Сєчін попросив уряд захистити «Роснафту» від BP”, зміст якої і став приводом для судових розглядів.

Нагадаємо, що 11 квітня поточного року міжнародне бізнес-видання опублікувало інформацію, у рамках якої журналісти повідомили своїм читачам про прохання генерального директора “Роснафти” до представників влади щодо надання допомоги в питанні розподілу сфер впливу між державним власником “Роснафти”, якому належить близько 65 % акцій промислового комплексу, і британською компанією British Petroleum, яка є власником менше 20% акцій російського підприємства. Суть побоювань полягала в тому, що представники іноземного холдингу мали шанси зібрати блокуючий пакет акцій за рахунок укладення акційних договір з приватними покупцями 19,5% акцій “Роснафти”, що підлягали приватизації.

Угода щодо продажу активів російської корпорації відбулася на початку грудня 2016-го року. Після її закінчення, представники “Роснафти” звернулися до суду з позовом стосовно заподіяння шкоди репутації компанії з боку журналістів “РБК”. Згідно з офіційною позицією позивача, поширена бізнес-виданням інформація поставила під загрозу укладення вищезазначеного договору.

На даний момент “РБК” готується оскаржувати рішення суду, називаючи звинувачення “Роснафти” необгрунтованими.

Читайте також: Російська авіакомпанія подала до суду на «Нову газету»

  •  

Напишіть коментар