Новини

ПриватБанк зміцнив статус Digital Bank за допомогою Viber

Для взаємодії із наявними та потенційними клієнтами ПриватБанк запустив розсилку промо-повідомлень про свої сервіси й продукти у Viber, одному з провідних міжнародних додатків для вільного та безпечного спілкування. Так, за підсумками кампанії «Пропозиція роботи» цільова аудиторія ПриватБанку збільшилася на 10%, а завдяки промо-розсилці «КУБ (кредити для бізнесу)» 14,4% отримувачів повідомлень вирішили скористатися кредитною пропозицією, ще 26,6% — домовилися про особисту зустріч із представником банку.

ПриватБанк комунікує з клієнтами за допомогою месенджерів з 2013 року. Тоді банк став однією з перших компаній в Україні, що почала використовувати сучасні канали зв’язку. Основний з них — Viber, оскільки згідно з незалежним дослідженням компанії Kantar цей додаток найбільш популярний серед українців і встановлений на 96,2% смартфонів.

Банк регулярно робить розсилки промо-повідомлень про кредитні й депозитні програми та сервіси, вакансії, акції, запуск нових продуктів, перенаправляючи щомісяця 25% SMS-трафіку в Viber. Основною перевагою додатка для банку є оперативність запуску кампанії та можливість додавати до тексту картинки й посилання.

Результатом просування за допомогою Viber відкритих в банку вакансій стало збільшення цільової аудиторії на 10%. Після старту розсилки про програму «КУБ» кількість переходів за кнопкою під повідомленням склала 5,7%. Ще 16,9% одержувачів — призначили зустріч з представником банку, а 14,4% — вирішили взяти позику. Після повторної розсилки пропозиції за програмою «КУБ» кількість переходів зросла на 10,08% (15,78%), а кількість користувачів, які бажали обговорити умови кредитної програми з працівником банку — на 9,7% (26,6%).

«ПриватБанк завжди гарантує своїм клієнтам збереженість коштів і конфіденційність інформації. Обираючи канал для комунікації, ми, перш за все, звертали увагу на анонімність і безпеку. Наші фахівці протестували Viber для оцінки потенційних загроз й зробили висновок, що він повністю відповідає всім нашим критеріям. Рішення спілкуватися з аудиторією у зручному для неї форматі істотно підвищило впевненість і лояльність до банку, а також зміцнило імідж Digital Bank», — відзначили в прес-службі ПриватБанку.

«Viber постійно вдосконалюється, щоб люди могли без обмежень спілкуватися не тільки один з одним, але і з брендами. Ми намагаємося актуалізувати старі й запускати нові функції, які зроблять наш додаток ще більш корисним і зручним. При цьому — як і завжди — основою нашої ДНК є збереження особистих даних користувачів. І те, що Rakuten Viber довіряють банки, для яких питання безпеки першочергове, доводить, що ми — найбезпечніший додаток на ринку», — коментує директор з прибутку Viber, Христина Констандаке.

Viber продовжує розвиватися на ринку фінансів. Нагадаємо, що раніше, в грудні 2019 року, Rakuten Viber і Mastercard спільно з NeoPay та Edenlab запустили в Україні сервіс грошових переказів Moneytou. З його допомогою стало можливо переказувати гроші будь-кому зі знайомих безпосередньо в чаті Viber. Достатньо, щоб адресат був у списку ваших контактів у додатку. Україна стала другою країною у світі, де цей сервіс доступний. До цього Moneytou почав працювати в Угорщині.

  •  

Напишіть коментар