Новини

Procter&Gamble заробила $17,8 млрд на пральних порошках і косметиці

Один з лідерів світового ринку споживчих товарів Procter&Gamble наростив продажі завдяки інноваціям, маркетингу та спрощеній структурі бізнесу. Високим попитом у минулому кварталі користувалися косметичні товари, зубні пасти і пральні порошки.

Завдяки популярності брендів Procter&Gamble в усьому світі за минулі три місяці компанія наростила продажі на 7%, до $17,8 млрд. Чистий прибуток компанії зріс у річному вираженні на 12%, до $3,59 млрд.

Компанії вдалося наростити продажі насамперед за рахунок високого попиту на косметичні бренди. Це косметична марка SK-II і засоби по догляду за шкірою Olay. У порівнянні з відповідним кварталом минулого року продажі косметичного бізнесу Procter&Gamble виросли на 10%.

Великим попитом користувалися й товари медичного призначення, включаючи зубні пасти Crest і Oral-B. Зростання продажів медичного сегмента досягло в річному вираженні 9%.

На 8% зросли продажі в підрозділі, що виробляє миючі засоби, в тому числі пральний порошок Tide і ополіскувач білизни Downy.

Тим часом, бренд товарів для гоління Gillette продовжує відчувати жорстку конкуренцію з боку таких марок, як Dollar Shave Club і Harry’s. Незважаючи на те, що бритви, гелі та піна Gillette залишаються одними з найпоширеніших продуктів P&G на міжнародному ринку, продаж цього бренду збільшився в річному вираженні всього на 1%. А в другому кварталі компанія списала вартість бренду Gillette на $8 млрд.

Читайте також: Квартальні продажі Procter & Gamble виявилися нижчими за прогнози

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар