Новини

Прийшов, побачив, переміг або – правильна реалізація стратегії

У 9-му році нашої ери, римський проконсул Публій Квінтілій Вар повернувся до німецьких провінцій з трьома легіонами, щоб придушити повстання племені. Він зробив це успішно трьома роками раніше – але на цей раз, противник вирішив змінити тактику, і легіони були знищені. Останній крик Вара відомий як: “Ne cras, ne cras” – “Не так, як вчора.”

Стратегія кожної юридичної компанії повинна бути здатна адаптуватися до нових можливостей або раптово змінених обставин. Але там, де конкуренція стає жорсткішою, це вже не буде так, як вчора. У 2016 році на саміті The Lawyer Business Leadership, де зібралося багато провідних адвокатів, були озвучені ключові моменти їх ефективних стратегічних рішень.

Результати опитувань правозахисників виглядають наступним чином:

  • 69% респондентів вважають, що у них є виграшна стратегія
  • 23% зізналися, що мають неясну стратегію
  • Майже третина визнала боротьбу з реалізацією стратегії

Кожна з цих відповідей змушує задуматися. Для тих, хто вважає, що вони мають виграшну стратегію, така віра обумовлена “вчорашньою” ситуацією і аналізом її успішного або провального результату. Це дуже важливо щоб не мати самовпевненість Вара. Для тих, кому не вистачає чіткої, переконливою стратегії, прийняти цю очевидність не так просто. Невірна реалізація стратегії заводить у глухий кут навіть найпотужніші, і найбільш авторитетні організації. У цій статті ми пропонуємо поради, посилаючись на рекомендації CEO Skarbek Associates Пола Х’ю з двох ключових проблем.

Швидке наближення до нових реалій

Деякі підприємства з довгостроковими потребами прийняття рішень, так само, як в нафтовому і газовому секторах, повинні бачити перспективу на 10-20 років вперед. Плановане майбутнє і підготовка розумних планів, відомі як “мистецтво довгого погляду”; це стало назвою плідної роботи з планування сценарію Пітера Шварца (який був главою сценарного планування в Royal Dutch Shell).

Стиснення часу для прийняття рішень в наш час продиктовано потоком  технологій, що швидко розвиваються, комунікацій, більш швидких інноваційних циклів і сильною конкуренцією, що вкрай важливо. Тому щоб працювати зі швидкістю необхідно мати динамічне планування.

Стратегії повинні включати аналітику майбутніх тенденцій, виявляти можливі недоліки. Коли ми стикаємося з ринком і навколишнім середовищем, яке швидко змінюється і в рамках яких наша стратегія повинна бути ефективною, планування сценаріїв є потужним інструментом.

Вирівнювання і розстановка пріоритетів

Генерал сер Пітер Уолл, колишній глава британської армії, описує стратегію як збалансований зв’язок між намірами, способами і засобами. Розрив між стратегічними планами і діями вимагає чіткого вирівнювання: це різниця між тим, що ми хочемо, щоб люди робили, і те, що вони роблять.

Рідко від кого в компанії вагомого рівня можна не почути про проблеми занадто багатьох конкуруючих пріоритетів.

На Саміті бізнес-лідерів, старший партнер прокоментував це як простий і елегантний, але в той же час жорсткий факт: “У повільному, стабільному бізнес-середовищі, вирівнювання ресурсів, людей, фондів і проектів є непростим завданням, але в нестабільному, невизначеному, складному, неоднозначному світі сьогодні і завтра, досягнення узгодженості є проблемою першого порядку “.

Для чіткої організації компанії необхідно:

  • Вирівнювання партнерів зі стратегічних та оперативних пріоритетів. Це не просто угода, це енергія і дії в гармонії з навколишньою дійсністю
  • Формування колективу компанії з огляду на її драйвера зростання і прибутковості
  • Раціональоний розподіл ресурсів і бюджету

Тільки дотримуючись всіх цих пунктів ми можемо правильно скомпонувати стратегію розвитку компанії, яка в майбутньому допоможе перевершити всі бар’єри ззовні і привести до колосального успіху.

Читайте також: «Бізнес-спільнота України має дві фундаментальні проблеми – ступінь довіри і короткий термін планування»

  •  

Напишіть коментар