Новини

Помилка стажера може коштувати Google 10 млн доларів

Співробітник натиснув не ту кнопку і запустив в мережу фейковий рекламну кампанію, яку встигли розмістити безліч сайтів. Тестова реклама – жовтий прямокутник – висіла 45 хвилин, і тепер корпорації доведеться відшкодовувати збиток.

Співробітник Google помилково запустив в мережу рекламну кампанію, яка могла обійтися корпорації в кругленьку суму. Як повідомила британська Financial Times, інцидент стався у вівторок. Під час демонстрації електронної системи розміщення реклами стажист помилково натиснув не ту кнопку.

В результаті тестове рекламне оголошення з’явилося на сайтах в США і Австралії і провисіла там майже годину. Помилка обернулася реальними витратами для опублікували фейковий рекламу сайтів.

Ситуація ускладнилася тим, що стажист запустив рекламу на відкритій біржі.

На відкритій біржі можна купувати і продавати рекламне місце на торгах в режимі реального часу, за ціною, приблизно в 10 разів більше за середньоринкову. Google вже пообіцяла компенсувати витрати тим, хто розмістив її тестовий логотип. У що це обійдеться корпорації, не повідомляється. За даними джерела Financial Times, мова може йти про 10 млн доларів.

Читайте також: Корпорація Google категорично проти Dragonfly

  •  

Напишіть коментар