Новини

Погляд у майбутнє: чат-боти економія до бізнесу

З дослідження Juniper Research стало відомо, що вже до 2023 року чат-боти стануть тим ласим шматочком, який допоможе бізнесу в значній економії. Із загального огляду навіть були відкриті приблизні цифри – 11 мільярдів доларів. Дана сума зможе бути доступна, якщо в майбутньому чат-боти будуть використовуватися замість торгових представників (обслуговування клієнтів). Вже в цьому році чат-боти принесли тільки хороші результати. Вже помітна значна економія в розмірі 6-ти мільярдів доларів.

Чат-боти зможуть скоротити час очікування відповіді по телефону. Адже не вчасно прийнятий дзвінок може розповісти багато клієнту про компанію. Також вони стали виручати в соціальних мережах – оперативна відповідь та економія для організації, в розмірі двох мільярдів годин до 2023 року. Індустрія «ботів» обіцяє низькі витрати і економію часу. Експерти заявили, що вони відмінно підійдуть для роздрібної торгівлі, охорони здоров’я, а також банківської справи. А ще, вони виявили цікавий факт, боти обходяться набагато дешевше ніж послуги людей, а працювати в якості служби для підтримки клієнтів можуть дуже навіть не погано.

Читайте також: Робот Софія – чат-бот?

  •  

Напишіть коментар