Новини

Нюанси, які необхідно розглянути перед тим, як взяти участь у спільному проекті

Винахідливі підприємці використовують ці стратегії, щоб переконатися, що кожне бізнес-партнерство – це союз «укладений на небесах».

Великі бізнеси засновані на хороших партнерських відносинах. Але більший бізнес також може знищити непродумане партнерство. Кілька успішних бізнесменів з об’єднання The Oracles поділилися своєю придбаної мудрістю щодо того, як вибирати бізнес-партнерів і що потрібно для цього знати.

maxresdefault

Джек Кенфілд (Генеральний директор The Canfield Training Group): Довіряти своїй інтуїції

Всі мої успіхи зобов’язані успішним партнерським відносинам. Які критерії для мене найбільш важливі? По-перше, людина повинна мені подобатися і викликати довіру. По-друге, вона повинна «дати мені щось, чим я не можу сам себе забезпечити». Одна з найбільших помилок, яку ви можете допустити, це не мати чітких ролей в партнерстві, кордонів, понять стратегії виходу з різних ситуацій. Тільки розуміючи все це, потрібно документувати відносини на папері. Важливо довіряти один одному, але також важливо переконатися, що у вас однакові цілі, перш ніж почати. Люди часто мають різні поняття і інтерпретації, якщо вони не закріплені в письмовій формі.

maxresdefault (1)

Тай Лопес (Інвестор і консультант багатьох багатомільйонних бізнесів): Знати свого партнера принаймні рік

Перед тим, як вступати з кимось в бізнес-партнерство, мій головний критерій – це в ідеалі знати цю людину, принаймні один рік. (Деякі психологи та наукові дослідження говорять, що люди дійсно показують, хто вони після одного року знайомства і спілкування). Це як відносини – вам потрібно певний час провести разом, перш ніж одружитися. Бізнес-партнерство – це шлюб. Таким чином, вам буде потрібен якийсь час, щоб пізнати потенційного бізнес-партнера. Навчитися «читати» людину. Якщо цей «проект» не працює, ви рухаєтеся далі.

Screenshot 2014-08-28 at 16.28.46

Джеймс Свенвік (Генеральний директор Swanwick Sleep): Проводити «рентген мозку»

Перше, що я роблю перед тим, як укласти партнерство, це прошу потенційного партнера пройти особистісні тести, які схожі на «рентгенівське дослідження їх мозку». Важливо знати тип особистості, з яким ви маєте справу, я вважаю, що бізнес-партнерство – це те саме, що і шлюб. По-друге, я шукаю людей з іншими навичками, але які розділяють те ж бачення, що і я. Якщо ви екстраверт, зверніть увагу на інтровертів. Якщо ви є обличчям компанії, може бути, вам потрібен «сірий кардинал» для проведення операцій за лаштунками. І навпаки.

За матеріалами Entrepreneur

Читайте також: Бути успішним в бізнесі – значить мати високу «соціальну валюту»

  •  

Напишіть коментар