Новини

Nova Poshta Moldova виросла в 2 рази, Nova Poshta Georgia – на третину

Перше півріччя 2019-го стало успішним для Nova Poshta Georgia та Nova Poshta Moldova – обидві компанії показали суттєве зростання кількості відправлень. Клієнтів стало більше на 50%. Драйверами зростання стали доставка в будь-яку точку країни, прискорення доставки, залучення нових великих бізнес-клієнтів. Це дозволило суттєво покращити клієнтський досвід та підвищити рівень задоволеності послугами компаній.

«Швидка і надійна доставка в Молдові допомагає розвиватися місцевим інтернет-магазинам – клієнти стали частіше замовляти онлайн, – говорить Олена Стьопіна, директор «Нова Пошта Міжнародні Операції». – Кількість доставок Nova Poshta Moldova за півроку зросла в два рази». Як і в Україні, одним з ключових сегментів для «Нова Пошта» в Молдові є e-commerce. Це ринок, що розвивається, на ньому є вільні ніші. Тому, задача Nova Poshta Moldova – створення ефективної логістичної інфраструктури, яка буде сприяти розвитку онлайн-торгівлі.

Така ж задача у Nova Poshta Georgia. Особливість Грузії – складний ландшафт і географія. «Доставити посилки і вантажі у віддалені гірські селища відважиться не кожна компанія. Але Nova Poshta Georgia вдалося забезпечити доставку кожному клієнту по всій країні», – говорить Олена Стьопіна. Це стало важливою конкурентною перевагою та дозволило компанії увійти в трійку лідерів ринку і покращити якість роботи з бізнес-клієнтами. Кількість відправлень всередині Грузії за шість місяців 2019 року збільшилась майже на 32%.

Компанії в обох країнах продовжать розширювати перелік послуг як для доставок всередині країни, так і для міжнародних відправлень і займуться впровадженням діджитал-інструментів, які вже гарно показали себе в Україні.

  •  

Напишіть коментар