Новини

Номінанти рейтингу BrandZ Global Top 100 Brands

Опубліковано щорічний рейтинг BrandZ Global Top 100 Brands, що проводиться рекламним агентством WPP, маркетингово-дослідницькою фірмою Kantar Millward Brown, який визначає найдорожчі бренди світу.

Отже, в 2017 році п’ятірку лідерів очолила компанія Google, вартість бренду якої в поточному році оцінили 246, 5 мільярдів доларів, що є свідченням подорожчання даного бренду на 7%.

Друге місце рейтингу заслужено належить компанії Apple (в минулому році компанія очолювала рейтинг і оцінена була в 183 мільярди доларів), вартість бренду 234,7 мільярди доларів, продемонстрував ріс вартості торгової марки за рік на 3%.

Третє місце – Microsoft, оціночна вартість бренду – 143,2 мільярди, що є показником річного оціночного зростання бренду на 18%.

Четверте місце займає бренд Amazon, вартість бренду – 139,3 мільярди, який продемонстрував стрімке зростання і подорожчання бренду за рік на рекордний 41%.

П’яте місце – Facebook, вартість бренду оцінили в 129,8 мільярда доларів, за рік подорожчання бренду склало – 27%.

Лідери топ-5 компаній, з усієї сотні рейтингу за сукупною вартістю зафіксували результат в 25% від загальної вартості всіх, хто залишився з брендів у ТОП-100.

Якщо ж судити про материкову приналежності компаній, то лідирує Америка, адже в списку 54 бренди рейтингу зі США.

Читайте також: «Фейсбук» завоював «срібло» світового лідера з продажу реклами

  •  

Напишіть коментар