Новини

Nike почне співпрацювати з американським онлайн-рітейлом Amazon без посередників

Бренд спортивного одягу Nike підписав угоду з американським онлайн-рітейлом Amazon.

Таке рішення прийняте на тлі отриманого надприбутки Nike Inc. у 4 фінансовому кварталі, якій склав 1,01 млрд доларів, що на 19% перевищує показники за аналогічний період минулого року. Зокрема, виручка збільшилася (у середньому на 5%) за рахунок підвищення попиту серед споживачів Китаю, що в грошовому еквіваленті принесло бренду близько 8,68 мільярдів доларів.

Відповідно до прес-релізу компанії, така тенденція підштовхнула Nike до запуску пілотної програми продажу своїх товарів на інтернет-платформі Amazon.

Слід зазначити, що раніше відносини між нинішніми діловими партнерами відрізнялися крайньою напруженістю. Суть конфлікту полягала в тому, що деякі з магазинів Amazon здійснювали реалізацію контрафактних товарів під торговим брендом Nike.

Читайте також: Компанія Adidas йде з ринку товарів для гольфу

  •  

Напишіть коментар