Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни

Новини

Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни

17.08.2021 Новини

1 серпня на національному телебаченні стартувала дотепна рекламна кампанія бренда «Жашківський Кабан» – найкрафтовішого способу втамувати літню спрагу. На глядачів «Нового Каналу», «1+1», ICTV, СТБ, ТЕТ, «2+2», М1, «ОЦЕ ТБ» та М2 очікують чотири 20-секундні історії про те, як любов до рідного, вірність власній природі і, звісно, пляшка якісного локального пінного напою здатні подарувати людині гармонію та щире задоволення. Над створенням та подальшою реалізацією творчої ідеї працювали Кирило Свєташов, Олександр Стрижельчик та Кирило Чичкан. Продакшн-партнер – ESSE Production House. Режисером серії відеороликів виступив Іван Невесенко.

«В основу роликів була закладена ідея про перетворення українських реалій згідно з канонами жанру неовестерн і з кантрі-естетикою, яка розкривається завдяки взаємодії харизматичних, гіперболізованих героїв. Ми спробували відтворити ідеалізовану версію Жашкова, охайно вкраплюючи гумор та самоіронію, щоб розбавити пафос і надати легкості тону оповіді», – зазначив режисер рекламних роликів Іван Невесенко. Короткі анекдотичні відеоролики створені на основі відомих народних приказок. Кожен епізод несе настрій гордості за місцеві традиції та устрій життя, прихований заклик пишатися своєю землею та її багатствами, бути самими собою і культивувати розвиток якісного регіонального продукту. «Краще Кабан у руці, ніж журавель у небі», «Зі своїм Кабаном на полювання не ходять…», «Баба за возу – з Кабаном легше» і, врешті, універсальний заклик «Не стримуй Кабана у собі!» розпочинаються рефреном «Як кажуть у нас на Жашківщині…» Адже це так важливо – пам’ятати, хто ти, звідки і робити свою Батьківщину найкращим місцем на Землі, замість того, щоб шукати «де Кабан зеленіше».

«Нашому улюбленому Кабанчикові вже понад рік. За цей час дещо трансформувався асортимент, викристалізувався маркетингова концепція, ми проторували шлях до споживачів різними каналами, щоб повідомити про новинку. Що залишилося незмінним – це принцип: якісне та чесне українське пиво без сторонніх домішок для здешевлення виробництва, та фільтрації, яка знищує пивну душу. Ми продовжуємо працювати над вихованням культури споживання пива та популяризацією нашого продукту, адже ми щиро ним пишаємося. З цією метою ми запустили загальнонаціональну кампанію на телебаченні, аби в кожному містечку і селі люди дізналися про те, що в Україні з’явилося пиво, яким нарешті можна пишатися», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Регіональне пиво «Жашківський Кабан»™ від пивного заводу нового покоління New Brew – це виключно натуральний продукт місцевого виробництва. Для його виготовлення використовується джерельна вода з локальних екологічно чистих надр, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, колосистий ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості. «Жашківський Кабан»™ має виразні смакові якості, характерні для регіонального пива: високу щільність речовин у початковому суслі (понад 12%), середній та високий вміст алкоголю (5% і вище), апетитну гірчинку, насичений смак та живий колір. Пиво є надзвичайно питким і чудово поєднується із ситною натуральною закускою – фермерськими сирами та м’ясом, що вповні розкривають його духмяний хмелевий букет.

«Жашківський Кабан» став першим брендом, який почав сходити з конвеєра New Brew. Саме в ньому втілилася амбітна ідея створити унікальне українське пиво – крафтове, справжнє, за чесною ціною, тож доступне кожному охочому, але в обмеженому накладі, щоб зберегти високу планку якості. «Жашківський Кабан»™ став ніби щасливим талісманом нової броварні. Поціновувачі пінного високо оцінили старання українських дипломованих пивоварів і зразу вподобали національний продукт, у якому гармонійно поєдналися крафтовість технологій та локальність складових. Недарма в українській культурі свинка символізує хазяйновитість, плодючість, достаток і процвітання!

Рекламна кампанія автентичного українського крафтового пива «Жашківський Кабан»™ триватиме до середини вересня. Тож відкрийте наприкінці спекотного дня пляшечку смачного запітнілого пінного і з гордістю відчуйте себе «Справжнім аборигеном, Чесним локалом»!

 

Над рекламною кампанією працювали:

Клієнт – Група Компаній «Нові Продукти»

  • Креативний директор – Олександр Стрижельчик
  • Директор зі стратегії – Борис Ткачов
  • Автор ідеї – Кирило Свєташов
  • Креативний продюсер – Кирило Чичкан

Продакшн – ESSE Production House

  • Виконавчий продюсер – Віталій Шереметьєв
  • Лінійна продюсерка – Ольга Гуєвська
  • Асистент продюсера – Кирило Буняк
  • Режисер – Іван Невесенко
  • Оператор-постановник – Євген Джин
  • Друга режисерка – Тетяна Крива
  • Художниця-постановниця – Анастасія Гайдаєнко
  • Художник із реквізиту – Олексій Іщук
  • Кастинг – Марина Турманідзе
  • Продакшн-менеджери – Андрій Наумчук, Слава Івасюшин
  • Мейкап – Ксенія Корницька
  • Стиль – Павло Баклагін
  • Локація – Гліб Рубен
  • Постпродакшн-продюсер – Віталій Молчанов
  • Кольорокорекція – Ольга Коржинська
  • Редактор – Макс Гребенюк
  • Музика – Сергій Сорока
  • Cаунд-дизайн – Propeller studio

 

 

 

Довідка

New Brew – інноваційна пивна компанія, виробник високоякісного крафтового та локального пива, розташований у місті Жашків Черкаської області. Виробництво, оснащене сучасним німецьким устаткуванням та укомплектоване дипломованими фахівцями-пивоварами, чинне з квітня 2020 року.

Підприємство працює за визнаними світовими стандартами і спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, незастосування фільтрації, відсутність штучних домішок та сурогатів у продукті. На балансі заводу – дев’ять свердловин артезіанської води, яка служить сировиною для виготовлення пива; добірні злакові культури закуповуються виключно у місцевих фермерських господарствах; хміль експортується з Німеччини.

Cайт: https://newbrew.com.ua

Facebook: https://www.facebook.com/newbrew.local.craft

Instagram: https://www.instagram.com/newbrew.local.craft

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCw7oGC-9RAIWChUUVc1uK2g

 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.

Сайт: http://newproducts.com

Інші статті на цю тему

  • Tesla отримала рекордний прибуток за минулий рік
    Новини

    Tesla отримала рекордний прибуток за минулий рік

    Виробник електромобілів Tesla Inc. отримала за підсумками 2021 року рекордний прибуток у 5,52 млрд доларів, що у 7,7 разу більше, ніж роком раніше ($721 млн). Виторг компанії в 2021 році збільшився на 71%, до $53,8 млрд, продажі автомобілів підскочили на 87%, до рекордних 936 тисяч машин. У четвертому кварталі чистий прибуток Tesla зріс до $2,3 млрд, […]

  • Електронмаш вдруге продали за 430 млн. гривень
    Новини

    Електронмаш вдруге продали за 430 млн. гривень

    Київський завод Електронмаш удруге продали за 430 млн грн. Про це свідчать дані аукціону із приватизації. Електронмаш продали ТОВ Український імідж. Засновником компанії є Віолетта Глинянчук, статутний капітал складає 50 тисяч гривень. Юрособа заснована ще у 2006 році Оленою Слизюк та венчурним фондом Манускрипт. Ціна, за яку продали завод, у 6,6 разу перевищує стартову позначку, і це майже наполовину менше від результату першого […]

  • Компанія METRO оголосила про впровадження нової бізнес-стратегії «sСore» з амбітними цілями до 2030 року
    Новини

    Компанія METRO оголосила про впровадження нової бізнес-стратегії «sСore» з амбітними цілями до 2030 року

    Дюссельдорф, 26 січня 2022 р. – У рамках Дня інвестора провідна міжнародна торговельна оптова компанія METRO представила свою нову стратегію зі зростання «sCore». У найближчі роки компанія має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та посилити свої позиції провідного оптового гравця ринку харчових продуктів у світі до 2030 року. Назва оновленої стратегії […]

  • JP Morgan чекає нафту по $150 через Україну
    Новини

    JP Morgan чекає нафту по $150 через Україну

    Аналітики одного з найбільших банків світу JP Morgan вважають, що ціни на нафту можуть значно зрости через ситуацію навколо України, пише агентство Bloomberg. У компанії змоделювали ситуацію, коли вартість бареля нафти досягне 150 доларів за барель. “Геополітична напруга між Росією та Україною, що існує останнім часом, збільшує ризик суттєвого зростання в цьому кварталі”, – вважають аналітики. […]

  • Мінфін розповів, на що витратить нові кредити ЄС
    Новини

    Мінфін розповів, на що витратить нові кредити ЄС

    Нова макрофінансова допомога Євросоюзу буде спрямована на підтримку фінансової стабільності в Україні, повідомляє Мінфін. “Ми вдячні партнерам із Європейського Союзу за підтримку України, що допоможе забезпечити фінансову стабільність. Рішення про старт нової програми макрофінансової допомоги ЄС є черговим свідченням високого рівня стратегічного партнерства з ЄС, а також довіри до нашої країни та ефективної співпраці останніми роками”, […]

  • Падіння гривні коштувало Нацбанку майже $1,1 млрд
    Новини

    Падіння гривні коштувало Нацбанку майже $1,1 млрд

    Національний банк у січні продав 1,068 млрд. доларів для підтримки курсу гривні, повідомляється на сайті регулятора. З початку року курс гривні знизився до долара на 5,1%. У НБУ нагадали, що в березні 2020 року за аналогічний період місяця продали 2,2 млрд доларів, а курс гривні впав на 14%. “Сьогодні валютний ринок значно стійкіший до шоків, ніж […]

  • Bitcoin підскочив у ціні майже на 10%
    Новини

    Bitcoin підскочив у ціні майже на 10%

    Курс найпопулярнішої у світі криптовалюти Bitcoin різко зріс після обвалу напередодні. Про це свідчать дані біржі CoinDesk. Станом на 16:30 за київським часом Bitcoin подорожчав на 9,66% і торгувався на рівні 36 788. При цьому мінімальна ціна криптовалюти за останні 24 години становить 33 248 доларів, а максимальна – 37 500 доларів. Обсяг капіталізації ринку Bitcoin наблизився […]

  • Україна отримала рекордний дохід від туристичного збору
    Новини

    Україна отримала рекордний дохід від туристичного збору

    За підсумками 2021 року в державний бюджет направлено рекордних 244 млн грн доходу від туристичного збору. Це новий рекорд, повідомляє Державне агентство з розвитку туризму. Вказано, що ця сума на 87% є більшою, ніж у 2020 році (130 млн грн), і на 20% більша, ніж у “доковідному” 2019 році (196 млн грн). До топ-5 регіонів зі […]

Читайте також

Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Економіка Німеччини занурюється у важку рецесію

Представники німецького бізнесу вкрай песимістично оцінюють перспективи економічного розвитку країни. Індекс ділових настроїв Німеччини впав у квітні до історично низького рівня – до 74,3 пункту, знизившись на 11,6 пункту. Це найбільше падіння, коли-небудь зафіксоване, а також найнижче значення поточного стану, повідомив у п’ятницю, 24 квітня, мюнхенський Інститут економічних досліджень ifo, який складає індекс. Президент ifo […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

“Нафтогаз” укладе річний контракт на імпорт білоруського бензину і дизпалива

НАК «Нафтогаз України» планує розпочати імпорт бензину і дизельного палива за річними контрактами з Білоруською нафтовою компанією. Рішення НАКу про погодження цих контрактів оприлюднені на сайті «Укртранснафти». Йдеться про два контракти між ТОВ «Нафтогаз Ойл Трейдінг» та «БНК-Україна»: на закупівлю дизельного палива розрахунковою вартістю 2,99 млрд грн і бензину марки А-92 на суму 653 млн […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

British Airways приймає стратегічні дії в Китаї

British Airways планує перемістити свою авіабазу Пекіна в аеропорт Daxing, відкриття якого заплановано на вересень 2019 року. Цей об’єкт претендує на звання самого відвідуваного аеропорту в світі. За розрахунками експертів він буде обслуговувати близько 100 мільйонів пасажирів на рік до 2040 року. Авіаринок Китаю не справляється з існуючим пасажиропотоком, тому уряд країни запланував будівництво сотень […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Важливі події у світі бізнесу за тиждень

LDaily підготували для своїх читачів короткий огляд головних новин у сфері бізнесу і фінансів за минулий тиждень. Якщо ви щось пропустили, є хороша можливість це виправити. 1. НБУ запустить нову систему для проведення валютних угод У рамках останньої прес-конференцій представники Національного банку України на чолі з В. Гонтаревою повідомили, що з 1 листопада 2016-го року […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Суд схвалив звільнення екс-глави Nissan під заставу

Застава за звільнення Карлоса Гона складе 1 млрд ієн – майже $9 млн. Окружний суд Токіо вирішив задовольнити запит адвокатів колишнього глави франко-японського автомобільного альянсу Renault – Nissan – Mitsubishi Карлоса Гона на його звільнення під заставу. Таким чином суд задовольнив прохання захисту, спрямоване минулого тижня, тоді як попередні два аналогічних запити суд відхиляв. Застава […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Модернізація української банківської системи набирає оберти

“Укрсоцбанк” – склад групи UniCredit – приєднався до системи дистанційної верифікації клієнтів. Підписання договору між UniСredit Bank і представниками UNITY-BARS, які є розробниками програми, дозволить фізичним і юридичним особам, що користуються послугами “Укрсоцбанку” здійснювати дії зі своїми рахунками, використовуючи мережу-інтернет. За прогнозами суб’єктів угоди, послуга стане доступною до кінця поточного місяця. Модернізація механізмів надання банківських […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

ПриватБанк запускає безкоштовні перекази в Україну через Fin.do

ПриватБанк запустив можливість безкоштовних переказів до кінця жовтня на картки Mastercard через мобільний сервіс Fin.do. Як повідомили в банку, акційні безкоштовні умови будуть діяти для переказів в Україну на суму до 250 доларів США з Європи, країн СНД, Туреччини та Ізраїлю. Для відправки акційного переказу потрібно зареєструватися в мобільному додатку Fin.do та ввести промокод FINPRIVAT […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Ізраїль має намір інвестувати в будівництво мережі зарядних станцій

По всьому Ізраїлю планується встановити 2560 зарядних станцій. На реалізацію проекту дають 2-3 роки. За планом проекту 2,5 тис. станцій будуть встановлені в містах, а ще 60 швидкісних станцій розмістять уздовж трас. Уряд Ізраїлю візьме на себе від 50% до 75% від усіх витрат, пов’язаних з цим проектом. Швидкісні зарядки розраховані поповнювати від 60% до […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Tesla взяла в кредит $1,4 млрд на фінансування заводу в Шанхаї

Компанія Tesla Inc. залучила $1,4 млрд у вигляді фінансування від місцевих банків для свого шанхайського заводу, оскільки він готується поставляти китайські седани Model 3. Про те повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела. Компанія отримала фінансування на тлі підготовки до початку поставок, які збираються в КНР електрокари Tesla Model 3. Головний виконавчий директор Ілон Маск розраховує, […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Аналітика

За рік сума іноземних інвестицій в Україну збільшилася

Згідно з результатами досліджень Державної служби статистики, іноземні інвестиції в Україну протягом 2016- го року зросли в середньому на 4%, що в грошовому еквіваленті становить близько 2 мільярдів доларів. Серед лідерів по залученню грошей від іноземних інвесторів – галузь аграрної промисловості і промислового виробництва. Таким чином, сектор промислового виробництва за 9 місяців 2016-го року зріс […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Jaguar Land Rover профінансує розвиток своїх електроавтомобілів

Jaguar Land Rover не стоїть осторонь світового тренду виробництва електроавтомобілів і прийняв рішення інвестувати в цю галузь. Сотні мільйонів доларів буде вкладено в електроверсію Jaguar XJ. Виробництво буде відбуватися на заводі Castle Bromwich, який розташований в Бірмінгемі. На заводі також будуть збиратися моделі Jaguar XF, XE і F-Type. Таким чином, додатково буде створено 2700 робочих […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

ЄК підписала перший договір на закупівлю 300 млн доз від коронавірусу

Європейська комісія підписала перший договір на закупівлю 300 млн доз вакцин від коронавірусу з розробником AstraZeneca. Про це повідомляє прес-служба ЄК. Угода передбачає закупівлю для всіх країн-членів ЄС 300 млн доз вакцини з можливістю закупівлі наступних 100 млн доз. З’ясувалося, що на сьогоднішний день Єврокомісія планує підписати подібні угоди ще з чотирма розробниками, з якими […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

«Місце під сонцем», або Україна в рейтингу «Найкращі країни 2018»

Як стало відомо за результатами рейтингу «Кращі країни 2018», проведеного американським виданням U. S. News World Report, Україна зайняла 69 місце. Учасниками рейтингу стали 80 світових країн. Очолює першу п’ятірку лідерів Швейцарія. Друге місце рейтингу займає Канада. Бронзовий призер – Німеччина. Четверте місце, незважаючи на «перспективи» Брекзіта, займає Великобританія. На п’ятому місці – Японія. Якщо ж говорити […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

В Україні взимку очікується зростання цін

Під ялинкою чекають не тільки подарунки, а й значне зростання цін, також очікується зростання долара. Кишені українців відчують скрутне становище саме взимку. Подорожчання долара, бензину, уповільнення росту зарплат і підвищення цін. Те, що все це станеться, спрогнозовано експертами. Своє бачення ситуації в сфері економіки дав глава відділу аналітики “ГК Forex Club”, аналітик аген-ва МРР “Consulting”, […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Офіс компанії METRO Україна переходить на гнучкий режим роботи на постійній основі

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», першою з продуктових ритейлерів на ринку України, ухвалила рішення перевести Офіс підтримки торговельних центрів METRO на гнучкий режим роботи на постійній основі. Проаналізувавши досвід дистанційної роботи, на яку компанія METRO Україна перевела своїх співробітників під час пандемії, представники міжнародного ритейлера зрозуміли, що можуть досягати високих результатів, не втрачати налагодженої комунікації […]

Далі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com