Новини

Netflix в наступному році може втратити 4 млн передплатників в США

Needham and Co. стала четвертою брокерською компанією на Уолл-стріт, яка знизила рейтинг Netflix. Фінансові експерти фірми вважають, що потоковий сервіс може втратити 4 млн преміум-передплатників тільки в США в 2020 р.

У минулому Netflix опиралася рекламі в своєму потоковому сервісі, але, на думку аналітика Needham Лаури Мартін, зміна конкурентного середовища на ринку стрімінга, ймовірно, вимагає зміни стратегії.

Мартін знизила рейтинг акції Netflix до рівня “Underperform” з “Neutral” у вівторок, стверджуючи, що абонентська база стрімінгового гіганта в рази зменшиться в 2020 р на тлі конкуренції з новими сервісами потокового відео типу Apple TV Plus і Disney Plus, що пропонують більш дешеві підписки.

Вона стверджує, що Netflix потрібен власний дешевший варіант підписки, щоб зберегти свої позиції на ринку і підтримати акції і що з урахуванням балансу компанії Netflix слід розглянути можливість підтримки цього варіанту підписки за допомогою реклами.

Хоча думка про появу реклами на Netflix може неприємно здивувати шанувальників сервісу, які звикли до можливості безперервного перегляду контенту, пропозиція Мартін передбачає передплату з рекламою лише як більш дешевий план підписки, який можуть придбати клієнти Netflix, поряд зі звичними варіантами без реклами.

Додавання від шести до восьми хвилин реклами на годину може дозволити компанії знизити вартість тарифу в діапазоні від $5 до $7 на місяць, що вже на рівні більш дешевих пропозицій від Walt Disney, Apple, Hulu, ViacomCBS і т. д.

За словами Мартін, дешевший тариф може сприяти залученню клієнтів з більш низьким доходом, мотивувати тих користувачів, які ділять підписку з іншими людьми, купити власну, а також спонукати передплатників придбати якийсь із більш дорогих тарифів Netflix без реклами. Вартість самого дешевої передплати на Netflix в даний час складає $8,99 на місяць, а найдорожчого – $15,99 в місяць.

Читайте також: Розворот Netflix: стрімінговий сервіс придумав спосіб наростити аудиторію

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар