Новини

Netflix розкрив дані по міжнародному бізнесу

Потоковий гігант Netflix вперше представив детальну інформацію про свій міжнародний бізнес. У файл, поданий в понеділок у Комісію з цінних паперів і бірж США (Sec), включені дані по кожному регіону де присутня компанія за три роки, з 2017-го по 2019-й.

Судячи з даних, за цей час швидше за все виручка і число абонентів Netflix росли за межами США і Канади. У той же час результати американського бізнесу залишали бажати кращого.

«Дані показали, наскільки зростання потокового сервісу залежить від Європи, Латинської Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Це важливо, оскільки американський бізнес Netflix вже досяг своєї зрілості», – написали в зв’язку з цим в Barron’s. Інвесторів обрадувала більша прозорість потокового гіганта. Акції компанії за підсумками дня виросли на 3%.

У найменшому регіоні присутності Netflix – Азіатсько-Тихоокеанському – виручка компанії з третього кварталу 2017 року по аналогічний період 2019 року зросла на 153%, до $382,3 млн. Число передплатників збільшилася на 148%.

В EMEA, тобто в Європі, на Близькому Сході і в Африці, приріст також виявився значним. Якщо в третьому кварталі 2017 року виручка становила $614,7 млн, в третьому кварталі 2019 року інфляція досягла $1,4 млрд, що на 132% більше, ніж на два роки раніше. За цей же час передплатників стало більше на 105%.

У Латинській Америці, де, за словами компанії, Netflix приймають в 33% будинках, виручка від потокового сервісу збільшилася на 71% з кінця третього кварталу 2017 року, до $741 млн. Кількість передплатників – на 61%.

У США і Канаді виручка за аналогічний період збільшилася всього на 44%, а число передплатників – на 15%. Проте домашній ринок залишається основним. З більш ніж 158 млн передплатників приблизно половина – з Північної Америки.

Читайте також: Число передплатників Netflix в усьому світі склало 158,3 млн осіб

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар