Аналітика

Найуспішніші рекламні кампанії за останні 60 років

Чому «говорити про себе» це так важливо для будь-якого бізнесу? В умовах конкурентної боротьби за гроші покупця яскрава, приваблива реклама є невід’ємним атрибутом успішної бізнес-стратегії. У чому ж полягає головний секрет, і як змусити потенційного клієнта придбати саме те, що пропонуєте йому ви? Про це точно знають засновники цих брендів. Lawyers Daily підготував для вас список корпорацій, чиї рекламні кампанії претендують на звання найбільш прибуткових.

3

Adidas: 2003 рік – Impossible is nothing / Неможливе можливо. Цей рекламний слоган збільшив прибуток компанії в три рази, і використовується до цих пір.

4

Nike: Just do it / Просто зроби це. Саме цей рекламний слоган, придуманий у 1987-му році, допоміг компанії стати лідером серед брендів спортивного одягу на американському ринку і заробив корпорації близько 9 мільярдів доларів.

maybelline_logo

Maybelline: Maybe she’s born with it. Maybe it’s Maybelline / Можливо вона з цим народилася. Можливо це Maybelline. Рекламна кампанія 1970-го року на стільки зачепила американок, що прибуток косметичної марки за півроку зріс у 4 рази.

i

Coca Cola: Always Coca Cola / Завжди Coca Cola (1990-ті роки); It’s the real thing / Вона справжня (1971-й рік); Life is Good / Життя прекрасне (2001-й рік); Live on the coke side of life / Живи на боці Coca Cola (2006-й рік). Червоно-білий логотип Coca Cola впізнають 94% відсотки населення Землі. Сама компанія також стверджує, що її назва – друге в світі слово, після “ОК”, що розуміється всіма без винятку людьми. Компанія витрачає на рекламу більше грошей, ніж такі корпорації як Apple чи Microsoft. Наприклад, у 2011 році марка вклала в маркетинг близько 3,256 мільярдів доларів, у той час як як Apple – 933 мільйони доларів.

013

McDonalds: I’m lovin ‘it / Я це люблю. Слоган був придуманий у кінці 2003-го року для німецької мережі ресторанів швидкого харчування. Але незабаром гасло стало настільки популярним, що вся корпорація взяла його собі на озброєння.

72

Volkswagen: If only everything in life was as reliable as a Volkswagen / Якби все в житті було таке ж надійне як Volkswagen (1980-й рік). Слоган забезпечив упізнаваність марки в 10 з 13 країн Європи, з якими на той момент співпрацювала компанія Volkswagen.

112

Apple Inc.: Think different / Думай інакше (1997-й рік). Кампанія стартувала у вересні 1997-го року і виявилася неймовірно успішною, повернувши споживачам впевненість у тому, що вони мають справу з брендом, який чудово розуміє їх спосіб мислення. Стосовно того, як ця реклама вплинула на долю компанії, немає необхідності говорити.

i-1

MasterCard: There are some things money can not buy. For everything else, there’s MasterCard / Є речі, які не можна купити. Для всього іншого є MasterCard (2009-й рік). Поява слогану була пов’язана з виходом MasterCard на європейський ринок. Рекламна кампанія виявилася досить успішною. Станом на 31 березня 2009 року, 195 мільйонів карток MasterCard були видані фінансовими установами MasterCard по всій Європі: загальний обсяг виданих карток збільшився на 7,0%.

23

Utica Club: We drink all we can. The rest we sell / Ми п’ємо все, що можемо. Решту продаємо (1965-й рік). Utica Club – американський виробник алкогольних напоїв. Компанія була заснована ще в 1853-му році і зуміла “протриматися на плаву” до кінця 2011-го року. Не остання заслуга в цьому належить саме добре продуманій рекламній кампанії алкогольної марки.

Читайте також: 15 найбагатших американців: рейтинг Forbes

  •  

Напишіть коментар