Новини

Найбільші рекламодавці США припинили співпрацю з YouTube

Корпорація AT&T Inc. відмовилася від рекламних послуг Google на порталі YouTube. Про це повідомляє іноземне джерело Financial Times. Відповідно до опублікованої інформації, окрім одного із найбільших телекомунікаційних конгломератів Америки, співпрацю з IT-компанією також тимчасово припинили такі бренди як Enterprise Holdings і Verizon.

Відомо, що відмова від розміщення реклами на YouTube з боку багатьох міжнародних корпорацій викликана неодноразовими прецедентами, коли рекламний банер на відеохостингу з’являвся паралельно з відеороликами насильницького чи екстремістського характеру.

Раніше про цю проблему також повідомляли представники британського ВВС і банку Lloyds.

Не зважаючи на те, що в понеділок, 20-го березня, члени правління Google принесли свої публічні вибачення за такі недоліки в роботі підконтрольного їм сайту YouTube, це не переконало американських рекламодавців відновити свою роботу з порталом.

Читайте також: Facebook, Twitter і Google звинуватили в порушенні прав споживачів 

  •  
  •  

Напишіть коментар