Новини

На ринок вийшов новий український бренд натуральної косметики

Торгова марка VitaminClub випустила першу в Україні натуральну косметику на основі фулерену. Цей компонент має потужні антиоксидантні властивості. Він у 120 разів сильніший за вітамін С і здатний нейтралізувати вільні радикали, що провокують старіння.

“Водорозчинний фулерен – компонент дорогий, – зазначає засновник VitaminClub Олександр Гиренко. – І раніше косметику з фулереновою водою виробляли тільки елітні торгові марки, переважно закордонні. Ми ж створили лінійку натуральної косметики з цим компонентом в середньому ціновому сегменті, забезпечивши її доступність для українських жінок”.

Цікаво, що косметика українського бренду продається в упаковці з доповненою реальністю – і вже зараз, щоб «оживити» картонну коробку, досить навести на неї камеру свого смартфона.

“Сьогодні натуральність йде нога в ногу з технологіями. Ми, з одного боку, хочемо натуральності у всьому, а з іншого – прагнемо до автоматизації для полегшення повсякденного життя. Особливість індустрії краси в тому, що вона швидше за інших підлаштовується під запити клієнтів. Світові бренди починають активно використовувати технології доповненої реальності для активної взаємодії користувачів з брендом. Українські гравці б’юті-ринку поки обережні. Ми, за фактом, перший український бренд доглядової косметики, який застосував цю технологію в упаковці продукції “, – говорить засновник бренду VitaminClub Олександр Гіренко.

Бренд вирішив використовувати AR-технології для виведення продукції на ринок, щоб наочно донести ідею бренду, “включити” не тільки візуальні, а й аудіальні враження, здивувати споживачів і дати їм корисну інформацію в звичному відеоформаті. Упаковка, що “оживає” в руках – це взаємодія з брендом ще до здійснення покупки, яка дозволяє пережити захоплюючий, емоційний досвід.

Засновник VitaminClub розповідає, що зробити це досить просто. Потрібно запустити на смартфоні безкоштовний додаток LivePortrait і навести камеру телефону на логотип бренду на передній частині упаковки. Тут же на екрані телефону з’явиться іміджевий ролик, який за кілька секунд занурить в атмосферу бренду, а якщо зробити те ж саме з промо-вкладишем – покупець дізнається секрети б’юті індустрії, що стосуються правильного застосування засобів кожної з лінійок з догляду: для обличчя, волосся та тіла.

Читайте також: Озвучено Топ-10 найдорожчих брендів України

  •  

Напишіть коментар