Новини

На кордоні з Польщею електрифікують залізницю

Кабінет міністрів затвердив техніко-економічне обґрунтування реконструкції залізничних будівель з електрифікацією ділянки Ковель-Ізов-Держкордон.

Відповідне рішення уряд ухвалив на засіданні 24 жовтня.

“Переведення напрямку на електротягу значно зменшить річний обсяг використання дизпального на перевезення і обсяги викидів шкідливих речовин в атмосферу”, – наголошується в пояснювальній записці до розпорядження Кабміну.

Нове ТЕО передбачає проектування, фінансування і проведення електрифікації, модернізації систем сигналізації та зв’язку, телекомунікаційної системи залізничної ділянки Ковель-Ізов-Держкордон загальною кошторисною вартістю 1,45 млрд гривень і строком окупності в 6,6 років.

Відповідно до ТЕО, експлуатаційна довжина електрифікованої ділянки становитиме 94 км, а кількість роздільних пунктів – 12.

Як зазначено в пояснювальній записці до рішення уряду, реконструкція здійсниться за рахунок власних коштів “Укрзалізниці”.

Як уточнює ЦТС, УЗ крім електрифікації ділянки Ковель-Ізов-Держкордон має намір також побудувати на ній другу колію, щоб збільшити вантажопотік з Польщею.Нагадаємо, в квітні 2017 року УЗ і оператор ширококолійної залізниці в Польщі PKP LHS підписали меморандум про намір реконструкції залізничних споруд з електрифікацією згаданої ділянки.

Очікується, що крім зменшення експлуатаційних витрат це також прискорить доставку вантажів, а також дозволить збільшити вагу вантажних поїздів і спростити технологію організації залізничнного руху.

Крім того, Білоруська залізнична адміністрація запропонувала керівництву УЗ розглянути перспективи тристороннього співробітництва з PKP LHS в питанні організації нового логістичного маршруту в напрямку Євросоюзу через прикордонний перехід Ізов-Грубешів.

Після електрифікації напрямку Ковель-Ізов-Держкордон з’явиться можливість здійснювати рух на електротязі залізницею одного стандарту ширини (1520 мм) від України до польського промислового району в Катовіце.

Відзначимо також, що “Укрзалізниця” на найближчий час планувала ще кілька масштабних проектів з електрифікації: Долинська-Миколаїв (148 км), Миколаїв-Колосівка (105 км) і Держкордон-Овруч-Коростень-Житомир-Бердичів (215 км).

Читайте також: ПАТ “Укрзалізниця” хоче робити перевірку на детекторі

 

  •  

Напишіть коментар