Новини

«Мультимедіа-інвест груп» позбавляється від телеканалу UBR

В Україні зникне ще один телеканал: йдеться про інформаційний медіа-ресурс UBR (UKRAINIAN BROADCASTING RESOURCE), що входить до складу української групи «Мультимедіа-інвест груп». Згідно із заявою випускаючого редактора Сергія Шинкаря, яке він зробив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, таке рішення викликане відсутністю достатнього фінансування: інвестори відмовилися вкладати гроші в подальший розвиток телеканалу. 1-го січня 2017 року року він припиняє своє мовлення.

Варто зазначити, що наприкінці 2015-го року медіа-група «Мультимедіа-інвест груп» також була змушена зупинити роботу друкованого видання «Вісті. Репортер», а протягом деякого часу після цього велися розмови про продаж радіостанцій «Перець ФМ» і«Радіо Вісті». Можливо, такі труднощі з фінансуванням якимось чином пов’язані з неоднозначною репутацією самої компанії. Як відомо, у 2014 році медіа-холдинг звинуватили в проросійській пропаганді.

Нагадаємо, що на початку цього тижня схожу заяву також зробили представники інформаційного онлайн-ресурсу Ukraine Today, що належить Ігорю Коломойському.

«Мультимедіа-інвест груп» заснована в 2013 році. На даний момент керівником компанії є колишній прес-секретар Олександра Клеменко – Ольга Семенченко.

Читайте також: Коломойський закриває Ukraine Today

  •  

Напишіть коментар