Новини

Mondelez збільшить рекламні бюджети на «місцеві бренди» після внутрішніх перестановок

Mondelez збільшив свої маркетингові витрати більш ніж на 150 мільйонів доларів в минулому році. У планах компанії зберегти цей рівень інвестицій протягом найближчого року, але керівники заявили, що вони будуть спрямовані на «місцеві бренди».

На зустрічі з аналітиками на цьому тижні фінансовий директор Лука Зарамелла розповів про інвестиції компанії в 2018 році, заявивши, що вони збільшилися приблизно на 150 млн доларів (включаючи дослідження і розробку продукту) у міру просування в Росію, Китай та Індію – ринки, що розвиваються, які представляють 80% потенціалу зростання в області перекусів по всьому світу.

Хоча світові бренди приносять близько 11 млрд доларів доходу, але близько 65 «місцевих брендів», які приносять від 100 млн до 1 млрд доларів кожен (майже половина загального річного доходу Mondelez).

Ці бренди включають Côte d’Or, Triscuit і Kinh Do, провідний бісквітний бренд у В’єтнамі.

Заглядаючи в майбутнє, компанія виділила «місцеві бренди» на країни, що розвиваються і усталених ринках в якості пріоритету своїх рекламних витрат на 1,5 млрд. доларів США.

Читайте також: Roshen опустилася в світовому рейтингу

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар