Новини

«Молочний альянс» витратить 90 мільйонів на модернізацію

У 2017 році українська промислова група «Молочний альянс» має намір інвестувати близько 90 мільйонів гривень у модернізацію виробництва. Про це повідомляє представник наглядової ради холдингу – Сергій Вовченко. Згідно з його словами, основна частина фінансування буде спрямована на придбання нового обладнання для виготовлення дитячого харчування під торгівельною маркою «Яготинське для дітей» та сирів. Також він зазначає, що протягом 2016-го року компанія інвестувала 82 мільйони гривень в покращення якості продукції, і надалі фінансування даного напрямку в роботі підприємства продовжиться.

Нагадаємо, що акціонерне товариство «Молочний альянс» розпочало свою роботу в рамках українського ринку у 2006 році. На момент створення уставний фонд промислової групи становив близько 24 мільйонів гривень. На сьогоднішній день до складу «Молочний альянс» входить ряд промислових комплексів, що займаються виготовленням сирів, кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока і молочної продукції. Національна група виробників також здійснює експорт товарів на міжнародні ринки. Серед торгівельних брендів альянсу – «Пірятін», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!», «Златокрай» та «Молочний альянс». Капітальні інвестиції компанії в розвиток виробництва молочної продукції в Україні за 5 років склали 325 мільйонів гривень.

Проте, за словами Сергія Вовченка, цього – недостатньо. В Україні динамічно падає показник обсягу виробництва молока, що, у першу чергу, пов’язано з ціновим дисонансом між вартістю сировини і вартістю готової продукції.

Читайте також: Молокозавод Roshen вийшов на європейський ринок

  •  
  •  

Напишіть коментар