Новини

Microsoft обійшла конкурентів у купівлі LindkedIn

microsoft_kupila_linkedin

Уже тиждень преса пише про угоду світового масштабу – Microsoft почала процес поглинання соціальної мережі ділових контактів LindkedIn. І майже жодне ЗМІ не афішує той факт, що на соцмережу претендувала не тільки корпорація Білла Гейтса: за даними 3Dnews, LindkenIn цікавилася і Salesforce, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення, яке автоматизує взаємозв’язок із замовником. Однак Microsoft запропонувала більше і Salesforce поступилася.

Ця угода виявилася не тільки найбільшою в історії Microsoft, яка купила LinkedIn за 26,2 мільярди доларів. але і встигла отримати прізвисько «однієї з найбільш масштабних» за всю історію IT-галузі.

Про цю важливу новину американські ЗМІ повідомили відразу ж, як тільки дізналися про її проведення, буквально наступного дня, хоча й очікували набагато раніше. До речі, після того, як тільки стало відомо про покупку соцмережі ділових контактів, її акції відразу ж подорожчали на 47%. До того ж під час купівлі Microsoft заплатила з кожну акцію LinkedIn удвічі більше її ціни на біржі на той момент.

Нагадуємо, що з початку 2014 року компанію Білла Гейтса очолив індієць Сатьє Наделла, який упорядкував ті гучні угоди, що укладав його попередник Стів Балмер (йдеться про кілька дуже гучних угод, зокрема, про купівлю Nokia за 9,4 мільярди доларів, Skype – за 8,5 мільярди доларів, компанію Mojang за 2,5 мільярди і Yammer за 1,2 мільярда доларів).

Питання щодо успішності усіх цих угод і досі залишається відкритим, адже Yammer все ще припадає пилом на «складі активів», а купівля Nokia давно оголошена провальною. Причому трохи пізніше Nokia перекупили Foxconn (Тайвань) і HDM Global (Фінляндія) лише за 350 мільйонів доларів.

З урахуванням усього зазначеного представники Microsoft ніяк не діляться своїми планами щодо розвитку мережі ділових контактів, а заявляють лише про те, що повне поглинання буде завершено до кінця 2016 року із збереженням нинішнього глави Джеффа Вайнера, який  безпосередньо буде підпорядковуватися Сатьє Наделлі.

Також американська ділова преса багато пише про те, що Сатьє багато робить для того, щоб «оживити» Microsoft і стати першим у діловому сегменті, який, як відомо, й досі не освоєний, а це означає, що у нього є всі шанси досягти заявленої мети.

Якщо ж говорити про користь такого поглинання вже зараз, то Microsoft отримав 100 мільйонів активних акаунтів, які можна використовувати для поширення технологічних рішень компанії. Це ж підтвердив і сам Сатьє у своєму листі співробітникам Microsoft, де він пояснив, що LinkedIn інтегрують у всі сервіси Microsoft і він стане центральним аккаунтом ключових продуктів корпорації (йдеться про – Office, Skype, Windows).

Довідка. Microsoft або MS – одна з найбільших корпорацій в світі, яка спеціалізується на виробництві програмного забезпечення для різної обчислювальної техніки – і персональних комп’ютерів, і ігрових приставок, і мобільних телефонів. На сьогодні MS широко відома, як розробник операційної системи Windows.

Компанія була заснована у 1975 році друзями-студентами Гарвардом Білл Гейтсом і Полом Алленом. Перший рік свого існування компанія нараховувала три співробітники і закінчила рік з обігом у 16 005 мільярдів доларів.

На сьогодні акції корпорації розподілені таким чином: у Білла Гейтса 7,55%, у Стіва Балмера – 4,66%, іншим менеджерам компанії належить менше 1% акцій. Усе інше знаходиться у вільному обігу на біржі NASDAQ.

LinkedIn – соціальна мережа бізнес-контактів, яка була основа в 2002 році. Вона нараховує 433 мільйони профілів, з яких 100 мільйонів – активні, а ще 2 мільйони – мають платний преміум-аккаунт і є найпрогресивнішою частиною суспільства, представляючи найбільший інтерес для Microsoft. У цілому всі користувачі цієї мережі є представниками 150 галузей бізнесу з 200 країн світу.

  •