Новини

Компанія “Метро Кеш енд Керрі” “запала” на українські м’ясо і молочку

У Metro C & C, Київ оголосили про вертикальну інтеграцію в компанії, яка передбачає поглинання локальних гравців ринку, які у майбутньому будуть виробляти товари виключно для Metro C&C.

За словами комерційного директора компанії Адріана Аричу, зараз компанія придивляється до тих категорій товарів, які дешевше виробляти в Україні, ніж у Китаї, це як свіжі продукти харчування, так і нехарчові товари. Причому компанію цікавить не тільки поглинання таких виробництв, але і довгострокова оренда підприємств.

Найбільшу зацікавленість викликають українські м’ясо і молочка, і саме туди на даний момент Metro C&C готові інвестувати у найближчому майбутньому. Причому, підкреслив комерційний директор, йдеться про серйозне нарощування власної частки саме цього ринку.

До речі, Адріан Аричу уточнив, що 42% усіх харчових товарів на полицях Metro C&C виробляється в Україні. Однак, на його думку, ця частка є недостатньою і може бути збільшена.

Він також розповів, що компанія за останні кілька років змінила структуру імпорту: частка російських товарів за два роки з 12% зменшилася майже до 0%, а через девальвацію гривні компанія була змушена замінити деякі категорії товарів, що імпортуються з Італії, дешевшими  товарами з Польщі.

Читайте також: Metro розділиться на дві компанії

  •  

Напишіть коментар